AktuelnoVesti

PSA dozvoljava brendovima zasebnu elektrifikaciju

Nije šija, nego vrat

1.77KPregleda

PSA Grupa kaže da njeni brendovi mogu slobodno da biraju sopstvene strategije za elektrifikaciju – ali na poznatim platformama

 

PSA grupacija  će rado dozvoliti svojim pojedinačnim brendovima da samostalno sprovode svoje planove za elektrifikaciju na način na koji smatraju da se to najbolje uklapa u njihovu strategiju razvoja.

 

 

 

Prema rečima direktorke odeljenja za kontrolu emisije štetnih gasova, Anne-Lise Richard, marke kao što su Peugeot, Citreon (DS) i  Opel (Vauxhall) imaju mogućnost odabira da li žele da koriste hibridne ili potpuno električne verzije svojih modela, posebno u C segmentu u kojem se planira nova ofanziva čitave grupacije: 

Unutar PSA, automobili C-segmenta mogu se proizvoditi na dve platforme, eCMP ili EMP2, tako da bi te marke mogle da imaju izbor da to budu potpuno električni ili plug-in hibridni modeli“, izjavila je Richard, a prenosi Autocar. „Odluka je na brendu da izabere najbolju opciju.“

 

 

Ona je dodala da su sva PSA vozila koja se takmiče u C segmentu dobro prilagođena i hibridnim i električnim pogonima: „C-segment je zaista u sredini. Može imati višestruku upotrebu. Ponekad je to jedini automobil u domaćinstvu, ponekad opcija za grad. Trenutno su i EV i priključni hibridi prilagođeni segmentu i mogli bi zadovoljiti potrebe kupaca sa više sttrana.“

 

 

Jedan od najvažnijih automobila C segmenta iz PSA grupacije svakako će biti sledeća generacija (ili restilizacija) Peugeota ​​308, koji će biti predstavljen sledeće godine. Ovaj model biće baziran na ažuriranoj verziji postojeće EMP2 platforme i prodavaće se u najmanje dve plug-in hibridne opcije. U isto vreme, očekuje se da će Citroen prodavati potpuno novi model C segmenta u skroz električnoj varijanti, zajedno sa tradicionalnim benzinskim i dizel agregatnim opcijama.

 

 

 

Richard je prokomentarisala i da „ima dosta prostora za elektrifikaciju manjih automobile, odnosno modele A segmenta u ponudi PSA grupacije“, ali je i priznala da je vrlo teško uspostaviti pravi balans između cene i raspona ponude u tom slučaju. 

 

 

Bilo kako bilo, budućnost automobilske industrije, pa i PSA Grupacije koja će uskoro postati i duplo jača spajanjem sa američko-italijanskom FCA Grupom, izgleda da je definitivno hibridno-električna. 

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery