Prvi Jeep Gladiator se „zakotrljao“ sa proizvodne trake postrojenja FCA grupacije u Toledu. Na internetu su se pojavile prve fotografije tog modela, ali i video snimak.
Prvi serijski Gladiator je ofarban u „Billet Silver“ boju, i opremljen je „Trail Rail“ sistemom. Ne znamo ko je srećni vlasnik ovog modela, ali verujemo da će on i njegov novi ljubimac na četiri točka imati posebno mesto u istoriji brenda Jeep.
Američki proizvođač je model Gladiator predstavio prošle godine na Sajmu automobila u Los Anđelesu. Reč je o pikap modelu koji je baziran na modelu Wrangler.
Jeep Gladiator je dugačak 5.181 mm. To znači da je za 787 mm duži od modela Wrangler Unlimited. Međuosovinsko rastojanje je za 492 mm duže nego kod Wrangler-a sa 5 vrata, i iznosi 3.480 mm. U Rubicon varijanti u kojoj je konstruisan ovaj prvi serijski model, Gladiator ima klirens od 282 mm.
Pokreće ga 3,6-litarski Pentastar V6 agregat koji razvija 285 konjske snage i 352 Nm obrtnog momenta. Kupci mogu da biraju između šestostepenog manuelnog i osmostepenog automatskog menjača. Bez obzira na to koji menjač je odabran, snaga se šalje svim točkovima. Gama Gladiator modela će porasti, te se 2020. godine očekuje i dizel varijanta. Očekuje se da taj model razvija 260 „konja“ i 599 Nm obrtnog momenta.
Jeep je nedavno najavio da će Gladiator stići na evropsko tržište 2020. godine. Međutim, predstavnici kompanije ne očekuju da će u Evropi prodati veliki broj ovog modela.