Vesti

Prve fotografije enterijera novog BMW Serije 4 kupe!

Špijunske fotografije

BMW Serije 4 kupe
582Pregleda

Uprkos tome što je dobio novo ime pre par godina, BMW Serije 4 u kupe i kabriolet varijanti je i dalje u suštini varijanta sa troja vrata modela BMW Serije 3.

BMW Serije 4 kupe

To znači da ovi modeli, osim različitog oblika karoserije, dele praktično sve ostalo. Tu mislimo i na dizajn enterijera, agregate, transmisije i slično. Nova generacija modela BMW Serije 4 kupe nastavlja sa tom tradicijom. Ona će imati skoro potpuno isti enterijer kao i Serija 3.

Naime, kao što možemo videti na ovim špijunskim fotografijama, ova dva modela će imati isti dizajn komandne table, poziciju infotejnmneta, kontrole za klimu, pa čak i pregradice za odlaganje sitnica. Čak je i multifunkcionalni volan isti. Isti su i ručica menjača, otvori za vazduh, dugmad za selekciju režima vožnje i sve ostalo… Naravno, zadnja sedišta kod modela BMW Serije 4 kupe su nešto bliže prednjim sedištima, što znači i manje prostora za putnike na zadnjoj klupi. To i ne predstavlja nikakvo iznenađenje s obzirom da su ona dizajnirana za samo dva putnika. Međutim, i oni će imati manje prostora za glave, zbog padajuće linije krova.

BMW Serije 4 kupe

Kada je reč o spoljašnjem dizajnu, BMW Serije 4 kupe će imati nešto “tanje” farove i zadnje svetlosne jedinice od onih na prethodnoj generaciji. Takođe, redizajniran će biti i prednji i zadnji deo automobila. Ipak, veliko pitanje koje se postavlja jeste da li će i ovaj model dobiti masivnu “bubreg” masku (gril). Ili je to nešto što je BMW rezervisao samo za M modele.

Agregati će biti isti kao i kod Serije 3, te se očekuje paleta četvorocilindarskih i šestocilindarskih tubo benzinskih i dizel agregata. Očekuje se i plug-in hibridna varijanta.

Naravno, na vrhu ponude će biti model M4. Pretpostavlja se da će on imati trolitarski, twin-turbo, redni šestocilindarski agregat koji pokreće i modele X3 i X4 M. Taj agregat razvija čak 503 KS (375 kW) kod Competition varijanti tih modela, a 472 KS (352 kW) kod standardnih M modela. Obrtni momenat je 598 Nm kod obe verzije.

Špijunske fotografije: Carscoops

Ostavite komentar