AktuelnoIndustrijaVesti

Proizvođači automobila za sekundu zarade više nego većina ljudi u Srbiji za godinu dana

1.91KPregleda

Automobili su skupe stvarčice. Oni koji su se upustili u samostalne projekte znaju koliko je sve skupo, a zamislimo kako izgleda kada proizvodite milione delova, razvijate nove tehnologije, zapošljavate stotine hiljada ljudi, pa, ponekad platite ogromne kazne zbog nepoštovanja ekološke regulative…

 

Ipak, treba imati u vidu da proizvođači automobila zarađuju ogromne sume novca, koji doduše biva brzo i potrošen. Dok ste pročitali prethodnu rečenicu, oni pojedinačno zarade više nego što to vama pođe za rukom za nekoliko godina.

 

Kompanija Uswitch je napravila istraživanje na ovu temu, sakupivši podatke od vodećih svetskih automobilskih kompanija. Ove informacije nisu tajne, jer proizvođači na kvartalnom planu objavljuju brojke vezane za prodaju i zaradu. Naravno, godišnje sumiranje pruža najbolji uvid u prethodno poslovanje kompanije. Uswitch je zauzeo drugi kurs, podelivši godišnju zaradu na manje vremenske jedinice, sve do sekunde.

 

Pred nama je tabela koja prikazuje kako stvari stoje s prvih 10 automobilskih kompanija na svetu po pitanju zarade.

 

Kompanija Godišnji prihodi Zarada po času Zarada po minutu Zarada po sekundi
Toyota $275 milijardi $31.4 miliona $523,889 $8,731
Volkswagen $255 milijardi $29.1 milion $484,399 $8,073
Daimler $176 milijardi $20.1 milion $355,363 $5,589
Honda $137 milijardi $15.7 miliona $261,349 $4,356
Mitsubishi $136 milijardi $15.5 miliona $258,702 $4,312
Ford $127 milijardi $14.5 miliona $241,903 $4,032
General Motors $122 milijardi $14.0 miliona $233,038 $3,884
BMW $113 milijardi $12.9 miliona $215,137 $3,586
Stellantis $99 milijardi $11.3 miliona $188,375 $3,140
Nissan $91 milijarda $10.4 miliona $172,919 $2,882

 

S 8.731 dolarom koliko zaradi svake sekunde, Toyota je prva na listi, a sledi Volkswagen s 8.073. Malo dalje iza japanskog i nemačkog konglomerata je Daimler, a čak i Nissan koji je 10., zarađuje gotovo 3.000 dolara svake sekunde.

 

Ovo sigurno sve stavlja u drugačiju perspektivu kada je reč o finansijskim dešavanjima u automobilskoj industriji. Međutim, s druge strane, Toyota je potrošila preko milijardu dolara tokom 2020. samo za reklamiranje, i to samo u SAD!

 

Vrele Gume

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery