970_250_eko
AktuelnoPRVesti

Predstavljen novi Mercedes-Maybach S Klase

Mercedes-Maybach S-Klasa
1.13KPregleda

Nova definicija luksuza: Mercedes-Maybach S Klasa

 

Od lansiranja na tržište 2015. godine, širom sveta je isporučeno oko 60.000 primeraka Mercedes-Maybach S-Klase. U 2019. godini, sa oko 12.000 jedinica, prodato je više Mercedes-Maybach S-Klasa modela nego ikad ranije. Nova Mercedes-Maybach S-Klase predstavljen je juče na Mercedes Me media platformi. Prema saopštenju iz Mercedesa, ona kombinuje visokotehnološka rešenja nedavno predstavljenih najsavremenijih modela Mercedes-Benz sa ekskluzivnošću i tradicijom Maybach modela.

 

 

Glavna promena je međuosovinski razmak koji je za 18 cm produžen u poređenju sa dužom S klasom, i u potpunosti daje prednost zadnjem delu. Zahvaljujući standardnim executive sedištima i šofer paketu (Chauffeur), zadnji deo postaje udoban prostor za rad ili odmor. Dopunjen je sa ekskluzivnim detaljima kao što su velike ukrasne površine na zadnjem delu prednjih sedišta i između dva zadnja putnika.

 

„Novom Mercedes-Maybach S-Klasom ističemo progresivan, moderan pristup svog ekskluzivnog portfolija proizvoda neposredno pre 100. godišnjice Mercedes-Maybach vozila“, kaže Dirk Fetzer, sef razvoja Mercedes-Maybach proizvoda. „Kao i tada, današnji kupci imaju velika očekivanja ekskluzivnosti i individualnosti, elegantnog dizajna i prvoklasnog standarda završne obrade, a sve zasnovano na najnovijoj tehnologiji. Posebno u pogledu udobnosti, sigurnosti i dizajna, novi Mercedes-Maybach S-Klasa ima jedinstvene prodajne karakteristike u izuzetno konkurentom luksuznom segmentu.“

 

Mercedes-Maybach S-Klasa

Mercedes-Maybach S Klasa (5469/1921/1510 mm) je klasična „trodelna“ limuzina. Prepoznatljive karakteristike na prednjem delu vozila uključuju poklopac motora sa hromiranim rebrima i Mercedes-Maybach hladnjaku.  Zadnja vrata su šira od onih kod bratskih modela, a C stubovi imaju fiksno oslanjanje. Ekskluzivnost naglašava i logotip brenda Maybach na C stubu.

 

Enterijer

Unutrašnjost Mercedes-Maybach S-Klase zasnovana je na potpuno novom dizajnu enterijera Mercedes-Benz S-Klase. Izgleda da izvajani izgled kontrolne table, središnje konzole i naslona za ruke lebdi iznad prostrane unutrašnjosti.

 

Mercedes-Maybach S-Klasa

 

Eneterijer obiluje klasičnim luksuzom: nove karakteristike uključuju velike ukrasne površine na prednjim sedištima. Obloge od visokokvalitetnog drveta nalaze se u zadnjem deo naslona prednjih sedišta. Ukoliko se odabere zadnji deo vozila u opciji Prve klase, slično upadljivo područje ukrasne drvene obloge postavljeno je između dva putnika pozadi.

 

Poznati Mercedes agregati

Motori Maybach S Klase potiču iz Mercedes-Benz portfolija i delimično su električno potpomognuti. Elektrifikaciju vrši integrisani pokretački generator druge generacije (ISG). On daje pojačanje do 15 kW, olakšava efikasno „jedrenje“ pri vožnji konstantnom brzinom, čini start/stop funkciju svrsishodnijom, a pogonski sistem u celini efikasnijim. Pogon na sva četiri točka je deo standardne opreme Mercedes-Maybach S-Klase.

 

Za početak, u ponudi su dve varijante, S580 4Matic i S650. Prva ispod haube krije 4,8 V8 motor od 500 konjskih snaga i sa blagom hibridnom asistencijom, odnosno starter, a druga V12 motor sa ukupno 630 ks.

 

Prenos 9G-TRONIC je dalje razvijen i prilagođen za ISG. Elektromotor, energetska elektronika i hladnjak menjača sada su integrisani u menjaču. U saradnji sa ISG eliminisan je celokupan dvodelni remenski pogon, jer se koristi električni kompresor rashladnog uređaja. To znači da čak i kada motor ne radi (faze pokretanja / zaustavljanja i „jedrenja“), unutrašnjost se može efikasno klimatizovati.

 

Mercedes-Maybach S-Klasa

 

Izduvni sistem sa filterom za čestice benzina konfigurisanim za konkretnu varijantu motora koristi se za čišćenje izduvnih gasova. Senzori pritiska i temperature, kao i najnoviji senzori kiseonika, obezbeđuju efikasan tretman izduvnih gasova.

 

Suspenzija: udobna postavka sa iznenađujućom okretnošću

Opciono upravljanje zadnjom osovinom poboljšava upravljivost u urbanim sredinama. Na ovaj način se smanjuje pun krug okreta i do dva metra. Kupci mogu da biraju između dve varijante: upravljanje zadnjom osovinom od 4,5° i 10°. Umesto 13,4 metra, krug okretanja sada je 12,4 ili 11,4 metra.

 

Zanimljive činjenice

Brojevi ponekad govore više od hiljadu reči.

 

Mercedes-Maybach SKlasa ima 18 centimetara duže međuosovinsko rastojanje od duge Mercedes-Benz S Klase: 3396 umesto 3216 milimetara.

 

Aktivno ambijentalno osvetljenje ima ukupno 253 LED diode.

 

Kontrafazni audio signali aktivne kompenzacije buke na putu moraju doći do ljudskog uha u roku od oko tri milisekunde da bi neutralisali buku na putu koju generiše vozilo.

 

Temperatura opcionog rashladnog prostora u zadnjem naslonu za ruke može se podesiti u rasponu od +1 do +7° C.

 

Sa „šofer“ paketom (Chauffeur), naslon suvozačevog sedišta može se nagnuti napred za 23° iznad položaja od 90°. Uzdužno i visinsko podešavanje sedišta stvara više prostora za noge pozadi.

 

Maksimalni ugao naslona Executive sedišta je 43,5°. Uspravni položaj naslona od 19° omogućava opušten rad pozadi.

 

Od lansiranja na tržište 2015. godine, širom sveta je isporučeno više od 60.000 primeraka limuzine Mercedes- Maybach S-Klase. Poslednjih godina samo je u Kinu išlo oko 600 jedinica mesečno, a 2019. godine prosek je čak premašio 700 jedinica mesečno.

 

Mukotrpna primena opcione dvobojne završne obrade boje u specijalnoj lakirnici može potrajati i do 1 nedelje.

 

Kada je potpuno opremljen i ako su uključeni PRE-SAFE® Impulse Side i sigurnosni pojasevi, unutrašnjost Mercedes- Maybach modela ima ukupno 18 vazdušnih jastuka.

 

Prodaja Mercedes-Maybach S-Klase započeće pre kraja ove godine. Cene još uvek nisu objavljene.

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery