Land Rover je danas i zvanično predstavio restilizovani Discovery Sport model za 2020. godinu. Njega odlikuje novi dizajn, unapređena tehnologija i “čistiji” pogonski sklopovi.
Prepoznatljiv već na prvi pogled, osveženi Discovery Sport predstavlja evolutivni iskorak u odnosu na svog prethodnika. To se najviše uočava na dizajnu. Naime, promene na karoseriji su minimalne, ali one podrazumevaju redizajnirane branike i novu grafiku LED svetala. Ovaj krosover je takođe dobio i novu masku (gril) i nekoliko opcija felni veličine između 18 i 21 cola.
Evolucija se nastavlja i u kabini gde je osveženi Discovery Sport dobio novi volan. Tu je i redizajnirana centralna konzola izrađena od kvalitetnijih materijala. Ispred vozača će se naći i nova digitalna instrument tabla i moderniji Touch Pro ekran infotejnment sistema dijagonale 10 inča.
Tu je još i luksuznija ručica menjača, ali i nova sedišta koja obećavaju maksimalnu udobnost i mobilnost. Govoreći o mobilnosti, Discovery Sport sada ima 40:20:40 odnos sedišta u drugom redu. Sedišta su presvučena novim Luxtex materijalom koji je napravljen od recikliranog poliestera. Predstavnici kompanije Land Rover navode da je taj materijal “izuzetno mek, luksuzan, izdržljiv i otporan na kidanje”. Klijentima će na raspolaganju biti sedišta sa masažerima, bežični punjač za mobilne telephone i druge sitnice.
Kada je reč o tehnologiji izdvojili bismo novi pametni retrovizor nazvan “ClearSight Rear View”. Sa tom tehnologijom smo imali priliku da se upoznamo na modelu Range Rover Evoque druge generacije. Taj model je bio kod nas na testu, a kako je to izgledalo pogledajte ovde.
“ClearSight Rear View” podrazumeva da se pritiskom na dugme ogledalo transformiše u HD ekran. Na tom ekranu se manifestuje slika koju beleži kamera smeštena iznad zadnjeg prozora. Na taj način se dobija šire polje vidljivosti i bolja vidljivost u lošim uslovima.
Osveženi Discovery Sport može biti opremjen i tehnologijom po imenu “ClearSight Ground View”. On podrazumeva kameru koja pokriva ugao od 180 stepeni ispod vozila. Predstavnici britanskog proizvođača navode da će to vozačima pomoći prilikom savladavanja nepristušačnih terena i viskoh ivičnjaka.
Kao i novi Evoque, i Discovery Sport je prostavljen na Premium Transverse platformi. Ta platforma je u suštini unapređena verzija D8 platforme. Ona je za 13% kruća nego prethodna i smanjuje buku koja dopire u kabinu.
Osveženi Land Rover Discovery će se u Evorpi prodavati sa nekoliko pogonskih opcija. Među njima su i četvorocilindarski turbo-dizel agregat zapremine 2 litara. Uvodna jedinica, koja je dostpna sa ili bez “blago” hibridne asistencije, razvija 148 konjskih snaga (110 kW) koji će razvijati 148 KS (110 kW) i 380 Nm obrtnog momenta.
Na strani benznca je “blago” hibridni pogon zapremine 2.0 litara. On razvija 197 KS (147 kW) u 320 Nm obrtnog momenta. Tu je i nešto snažniji agregat koji razvija 246 KS (184 kW) i 365 Nm obrtnog momenta.