Predstavljamo

Predstavljen je prelepi Audi RS 6 Avant!

Razvija 592 konjske snage, a prodavaće se i na američkom tržištu

Audi RS 6 Avant
2.42KPregleda

Performantni karavani su nešto sa čim proizvođač iz Ingloštata nikada nije omanuo. Izuetak nije ni najnoviji Audi RS 6 Avant, koji je, slobodno možemo reći, „san svakog tate“.  

Audi RS 6 Avant

Audi RS 6 Avant će svoju javnu premijeru imati na Sajmu automobila u Frankfurtu. Pokreće ga četvorolitarski twin-turbo V8 agregat koji razvija impresivnih 592 KS (441 kW) i 800 Nm obrtnog momenta. Agregat je povezan sa osmostepenim automatskim menjačem preko kog se snaga šalje svim točkovima. Zahvaljujući ovoj konfiguraciji, Audi RS 6 Avant iz mesta do „stotke“ ubrzava za samo 3,6 sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.

Audi RS 6 Avant

Kada već pišemo o performansama, da navedemo i da je ovaj karavan opremljen specijalnim adaptivnim vazdušnim vešanjem i sportskim diferencijalom. Sve to obećava, kako navode predstavnci kompanije, „izuzetnu agilnost u krivinama“.

Optimizovano je i upravljanje, a kupci će model Audi RS 6 Avant moći da naruče i sa sportskim vešanjem sa Dynamic Ride Control funkcijom.

Vozačima će na raspolaganju biti čak šest različitih režima vožnje, među kojima su i Auto, Comfort, Dynamic i Efficiency. To i nije neobično. Međutim, RS 6 Avant ima i režime vožnje koji su nazvani RS1 i RS2. Oni se mogu podesiti po željama vozača, a aktiviraju se pritiskom na RS Mode dugme koje je smešteno na volanu.

Spoljašnji dizajn

Kada je reč o spoljašnjem dizajnu, slobodno možemo reći da Audi RS 6 Avant prati stope modela A6 i S6 Avant. Međutim, tu je nekoliko sitnica koje ukazuju na to da ovaj automobil nije „obični pijačar“.

Počevši od napred, na modelu Audi RS 6 Avant se ističe jedinstvena „Singleframe“ maska (gril) sa sjajno crnom mrežicom. Posmatrano „oči u farove“ vidimo i „nabudženu“ haubu, masivne usisnike za vazduh i spliter srebrne boje.

Sportski dizajn se nastavlja i ka zadnjem delu. Tu se ističu agresivni bočni pragovi i spojler. Tu su i masivne felne iza kojih se krije karbon-keramički kočioni sistem. Na zadnjem delu se ističu dupli izduvi i jedinstveni zadnji branik sa integrisanim difuzorom.

Audi RS 6 Avant

Enterijer

U saopštenju kompanije Audi se ne navodi puno toga o enterijeru. Verovatno je razlog za to što je on gotovo potpuno isti kao na standardnom modelu. Prema tome, u kabini se ističe digitalna instrument tabla sa ekranom od 12,3 inča i infotejnment sistem sa ekranom dijagonale 10,1 inča. Ispod ekrana infotejnmenta nalazi se i jedan manji ekran dijagonale 8,6 inča.

Iako je kabina prepoznatljiva već na prvi pogled, tu su neki detalji koji sugerišu da je reč o kabini RS modela. Tu mislimo na RS sedišta i volan sa ravnim dnom. Možemo videti i detalje od ugljenikovih vlakana, aluminijumske pedale i crvenu Quattro oznaku na komandnoj tabli. Potvrđeno je i da ovaj model ima specifični RS korisnički interfejs na digitalnoj instrument tabli. On u svakom trenuntku prikazuje „informacije o pritisku u pneumaticima, obrtnom momentu, izlaznoj snazi agregata, temperaturi ulja u motoru, vremenu ubrzanja i G sili“.

Audi RS 6 Avant

Verovatno ćemo još detalja o modelu Audi RS 6 Avant saznati na Sajmu automobila u Frankfurtu. Ono što još znamo jeste i da će se ovaj model prodavati i na američkom tržištu. To znači da je on prvi karavan Audi Sport odeljenja koji će se naći na tom tržištu.

1 Komentar

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery