AktuelnoVesti

Plug-in hibridna varijanta se pridružuje Audi A3 porodici

1.42KPregleda

Sa 204 ks i procenjenom električnom autonomijom od 65 kilometara

 

Audi 3 Sportback, rival BMW-a serije 1 i Mercedes-Benza A klase, upravo je dobio značajno ažuriranje. Pored osveženog stajlinga, unapređenog enterijera, i „plug-in“ opcija je tu za one koji su u potrazi za klasičnim hečbekom koji može da pruži viši nivo efikasnosti. Za očekivati je da se ova pogonska opcija nađe i kod A3 limuzine.

 

 

Novi Audi A3 40 TFSI e PHEV je pogonjen poznatim 1,4-litarskim turbomotorom, koji isporučuje 150 ks. Agregat s unutrašnjim sagorevanjem je u ovom slučaju uparen s elektromotorom od 80 kW, tako da zajedno kreiraju 204 ks (150 kW) i 350 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Pogon je na prednje točkove putem šestostepenog S Tronic automatskog menjača, koji je manje mase nego ranije. Pored toga, prisustvo baterijskog paketa nije previše uticalo na zapreminu prtljažnika, tako da putnici i dalje imaju na raspolaganju 280 litara korisnog prostora.

 

Ovaj kompaktni „plug-in“ hibridni model od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,6 sekundi, da bi se kazaljka brzinomera konačno zaustavila na 227 km/h.

 

 

Što se dizajna tiče, on je prenesen od standardnog modela, koji krase šira maska hladnjaka, redizajnirani farovi, novi izduvni otvori i restilizovana hauba. I zadnji deo je dobio novi dizajn kućišta svetala i odbojnika. Ukupno gledajući, A3 je širi i nešto duži, što mu pruža sportski izražajniji stav. Posebno dizajnirani naplaci od 16 cola su standardni, dok su „sedamnaestice“ ili „osamnaestice“ opcione.

 

Audijevi LED farovi su standardni, dok matrična verzija predstavlja opciju. U standardnu opremu su uključeni i digitalni klaster instrumentacije, kožom presvučeni multifunkcionalni volan i dvozonski klima uređaj. Opcioni digitalni ekran instrumentacije od 12,3 inča se može naručiti po izboru, uz „head-up“ displej u boji.

 

 

Kao i u slučaju drugih varijanti novog A3, možete očekivati da ekran info-zabavnog sistema bude integrisan u armaturnu tablu.

 

 

Audijev Car-to-X softver, koji komunicira sa saobraćajnom signalizacijom i infrastrukturom, kao i drugim Audijevim vozilima, obezbeđuje informacije vezane za vožnju i parking u realnom vremenu i biće dostupan nešto kasnije.

 

Audi A3 Sportback u 40 TFSI e izdanju će startovati s nekih 33.060 funti, što je dobrih 7.000 funti više u odnosu na najjeftiniji A3 u ponudi. Ipak, treba imati u vidu da PHEV verzija nije u ponudi u osnovnom Technik paketu. Prve isporuke se mogu očekivati do kraja godine.

 

Vrele Gume

 

Top Reviews

Video Widget

gallery