AktuelnoEco GreenVesti

Nova Volkswagenova perjanica će se zvati Trinity

1.61KPregleda

Šef marke Volkswagen, Ralf Brandšteter, obelodanio je ime nove električne perjanice, najavljene u decembru prošle godine. Reč je o modelu naziva Trinity, čija bi proizvodnja trebalo da započne 2026.

 

Brandšteter je takođe saopštio vesti o priuštivijim, manjim električnim modelima, pozicioniranim ispod ID.3, ali o tome ćemo nešto kasnije. Glavna stvar u vezi s novostima koje je obelodanio šef Volkswagena je da će Trinitiy EV počivati na novoj generaciji MEB platforme. VW će ga proizvoditi u glavnoj fabrici kompanije u Volfsburgu, uz planiranu seriju od 300.000 jedinica godišnje. „Ovaj automobil predstavlja novu generaciju električne mobilnosti“, rekao je Brandšteter. „Trinity je na putu da postane lider na planu inovativnosti za marku Volkswagen.“

 

Novajlija će biti inspirisan Audijevim „Artemis“ projektom. U prevodu, to znači da VW planira da formira operativnu grupu koja će se baviti svim aktivnostima, od razvoja do proizvodnje vozila. Nemačka marka takođe želi da postavi nove standarde kada je reč o proizvodnji novog modela u Volfsburgu. „Volfsburg će zatim postati vodeća sila u efikasnosti proizvodnje“, kaže Brandšteter.

 

Biće i drugih stvari koje će biti zajedničke s Artemis modelima iz Audija, Porschea i Bentleyja. Počev od 2024., sva tri luksuzna elektromobila koja će se proizvoditi u Hanoveru, koristiće softver koji razvija Volskwagenov CSO (Car Software Organisation) ogranak. Očekuje se da Trinity postane prvi Volkswagen, odnosno velikoserijski model, koji će posedovati CSO softver. „Želimo da pokažemo da autonomna vožnja može biti ponuđena i u jednom mejnstrim modelu“, dodao je šef marke iz Volfsburga, najavljujući prisustvo nivoa 3 autonomne vožnje za novajliju.

 

Brandšteter još uvek nije pružio bliže detalje u vezi sa spoljnim izgledom Trinityja. Radni naziv „Aeroliner“ sugeriše da imamo posla s izuzetno aerodinamičnom karoserijom, u stilu Arteona. Međutim, s planiranom serijom od 300.000 vozila godišnje, ovaj model mora biti prikladan za masovnu proizvodnju. Kao podsetnik treba reći da VW planira, počev od 2023., da proizvodi ID.4 u Emdenu, zasnovan na aktuelnoj MEB platformi, kao i ID.Aero, električnu limuzinu veličine Passata. ID. Takođe, trebalo bi da usledi i model baziran na ID. Space Vizzion karavanu.

 

Manji električni modeli

 

Brandšteter je spomenuo i manji model, koji će biti pozicioniran ispod ID.3. Naravno, reč je o automobilu B segmenta, koji bi mogao da ponese naziv ID.1 ili ID.2, s cenom ispod 25.000 evra. I što se njega tiče, šef VW-a nije izneo neke bliže detalje, istakavši da će biti dostupan 2025. Ovo je značajno kasnije u odnosu na datum koji je Herbert Dis spomenuo krajem prošle godine (2023.).

 

Mali električni automobil je projekat kojim je nemačka marka okupirana već neko vreme. Po aktuelnom statusu, ovaj model će biti razvijen u Kini od strane Volkswagen Anhui zajedničkog poduhvata s JAC-om.

 

Potražnja za manjim automobilima definitivno postoji. U drugoj polovini prošle godine, Volkswagen je primetio da je sestrinski brend, Škoda, rasprodala mali električni Citigo-e iV i trajno ga izvukla iz prometa. U isto vreme, VW je privremeno obustavio narudžbine za e-Up! u Nemačkoj zbog visoke potražnje. Čini se da će do 2025., kupcima Volkswagena biti u velikoj meri oduzete opcije koje se tiču malih elektromobila.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery