Nakon što je neke svoje komponente podelio sa modelima Renualt Alaskan i Mercedes-Benz X-Klase, Nissan Navara je i sam unapređen.
Naime, Nissan Navara, model za 2020. godinu, i dalje poseduje 2.3-litarski dCi dizel agregat koji razvija 161 KS (120 kW). Međutim, taj agregat je sad dobio dva turbo punjača, zahvaljujući kojima je obrtni momenat veći za 22 Nm. Tako sada ovaj agergat razvija ukupno 425 Nm obrtnog momenta. Takođe, obe dizel pogonske jedinice sa kojima je ovaj agregat dostupan, ova od 161 KS, i ona jača od 187 KS, sada ispunjavaju Euro 6d-TEMP standarde emisije štetnih gasova.
Još jedan novitet na modelu Nissan Navara jeste to što je on sada dostupan sa novim, šestostepenim manuelnim menjačem. Bubnjevi na zadnjim točkovima su zamenjeni diskovima i kočionim kleštima, a prednji kočioni diskovi su sada veći. Multi-link zadnje vešanje sa novim oprugama je od sada standard. Klirens kod zadnje osovine je zbog toga veći za 25 mm.
Modifikacije na spoljašnjem dizajnu su minimalne i u njih možemo ubrojiti LED farove i nove felne. Felne mogu biti veličine 17 ili 18 cola.
Kada je reč o tehnologiji, “osveženi” Nissan Navara je dobio novi infotejnment sistem sa ekranom dijagonale 8 inča. To je zapravo i jedina promena u enterijeru automobila.
“Osveženi” Nissan Navara će se prodavati po početnoj ceni od 24.665 evra. Najskuplja verzija sa pogonom na svim točkovima i sedmostepenim automatskim menjačem će koštati 35.136 evra.