Ažuriranje softvera rešava problem, ali ne postoji opcija da se to uradi „preko etra“.
Mazda povlači 11.774 jedinice novog električnog MX-30 u Evropi iz dva razloga: na prvom mestu je što se stop svetla mogu aktivirati prilikom vožnje u „rikverc“, uprkos tome što vozač ne dodiruje papučicu kočnice, dok se drugi problem odnosi na Motor Hill Assist (MHA) sistem u izvesnim situacijama.
„Ako vozilo s klizave površine poput leda pređe na površinu s jakim trenjem a vozač pritisne papučicu kočnice, moguće je da će početi da se kreće nakon puštanja kočnice“, kažu u Mazdi. Naime, MHA sistem može pogrešno da interpretira ovaj slučaj kao zaustavljanje na uzbrdici, tako da iz tog razloga generiše obrtni moment. Čim se papučica kočnice ponovo pritisne, obrtni moment ponovo pada.“
Po izveštajima iz Nemačke, rešenje za ova dva problema traje dvadesetak minuta, koliko je potrebno da se ažurira softver. Nažalost, ovo mora da se obavi u ovlašćenom servisu.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
Ja sam se već prepao da je opet sa baterijama problem, ovo nije strašno.