970_250_eko
AktuelnoVesti

Kupac Alfa Romeo Giulije QV nezadovoljan kvalitetom vozila i odnosom kompanije

31.2KPregleda

Teško je ne gajiti emocije prema Alfi Romeo. Reč je o automobilskoj marki s bogatom tradicijom, koja je praktično začela Formulu 1, iznedrila Ferrari, i automobilskom svetu podarila brojne kultne modele.

 

U međuvremenu, Fiat, u oviru kojeg se nalazi Alfa, pripojio je posrnuli Chrysler. Niti jednu niti drugu kompaniju ni pre akvizicije nisu karakterisali posebno pouzdani modeli, a problemi na tom planu kao da su postali još gori.

 

 

„Junakinja“ ove priče je Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, u vlasništvu Brendona Najdera. Kupljena je u julu 2020., i to u „paprenijim“ specifikacijama, s opcijama kao što su sedišta od ugljeničnih vlakana (+ 3.500 dolara) i slično, što je doprinelo finalnoj ceni od 74.500 zelenih novčanica. Međutim, ispostavilo se da je sportska limuzina s izvorno Ferrarijevim V6 ispod haube „mačka u džaku“.

 

Kada je došao u prodajni salon po automobil, Brendon je primetio da podešavanje sedišta nije radilo prilikom nekoliko prvih pritisaka dugmića. Par dana kasnije, ispostavilo se da je daljinsko startovanje prevelik zalogaj za elektroniku Giulije Quadrifoglio. „Izašao sam napolje i uvideo da motor ne radi“, kaže vlasnik, a što je najgore, odlazak u servis nije rešio problem.

 

 

So na ranu je dodala činjenica da je motor ventilacije otkazao, dok je isključivanje prednjih parking senzora besmisleno, „jer se rado vraćaju nazad u akciju bez posebnog razloga“. U dužem postu na Redditu, Brendon kaže da je „završio s FCA“ zbog apsolutno užasnog korisničkog servisa.

 

„Prodajni salon je tvrdio da problem s daljinskim startovanjem ne postoji, tako da nema šta da se uradi dalje po tom pitanju, a odbili su tom prilikom moju ponudu da otkupe automobil nazad.“ Svemu treba dodati dva računa za servis koja su ignorisana, video snimke kupca koji ne mogu biti iskorišćeni za verifikaciju žalbi, kao i još nekoliko začkoljica, i uvideti zašto Najder dotičnu Giuliju nakon manje od pola godine vlasništva smatra „mačkom u džaku“.

 

Nezadovoljni vlasnik Giulije Quadrifoglio je, ogorčen zbog svog negativnog iskustva, postavio veoma dobro pitanje: „Ako sam ja tretiran na ovaj način, kako onda tretirate moje prijatelje koji kupuju jedno vozilo svakih pet i više godina?“

 

Da bi se bolje shvatilo kako se kotira italijanska marka u Americi, pa i FCA generalno, evo i jednog od komentara: „Glavni šef finansija kompanije za koju radim je imao Giuliju neko vreme. Kunem se, bila je u servisu svake nedelje. Sada ima Infiniti i mnogo je srećniji čovek.“

 

Dakle, možda smo prenošenjem ovog negativnog iskustva vlasnika s Alfom oživeli „prastaru debatu“ u vezi s pouzdanošću automobila italijanskog proizvođača i produbili stereotipe, ali verovatno niko ne bi voleo da se stavi u kožu Brendona Najdera, koliko god voleo Alfu Romeo, pa još i u Giulija Quadrifoglio izdanju? Ili možda Amerikanci samo više cene svoj novac od nekih drugih…

 

 

Vrele Gume

Izvor: Reddit

 

 

8 Komentara

  1. Prosto je neverovatno da kad god se desi problem sa nekim alfa romeom ceo svet zna. Kad god se desi problem sa nacističkim markama automobila, to se predstavlja kao izuzetak, jer su, naravno, ti automobili super kvalitetni, nikada se ne kvare i još malo pa i ne koriste gorivo ili struju.

  2. Ja jako dugo vozim alfe i bas uzivam u njima,nisam imao problema poslednji 20 godina sa njima,tako da mogu stvarno da ih pohvalimOvo sto se tice ovog clanka moguce je da je sve tako jer dileri su posebna vrsta prevaranata koji kad prodaju auto i uzmu lovu zaborave na svoje obaveze😀..samo sto je ovaj amer super prosao u odnosu na ovog engleza koji je kupio audi e_tron od 105000 eura odgledaj te https://youtu.be/IOPFiR4pIhc

  3. Nisu nam dali djuliju na test… zato ništa ne valja…
    A ja vozim alfu gt jtd, 180 ks… radi kao sat na 197000 km i otkida… da alfe nisu dobre ne bi se dizala ovolika prašina… čista zavist! Ali auto treba i voleti i održavati redovno. I za deset godina ću imati ALFA ROMEO, a neki golf osam ili 15, ili bmw sa bubrezima i jetrom umesto maske…

  4. Američka posla.Placeni tekstovi.Daj je meni da vidimo dali valja, nije Alfa za svakog.Imao sam dve za redom 159 vozio je tri godine auto perfektan,uzmem posle nje gulijetu vozim je i dan danas,samo redovni servisi i to je to.Obe kupljene na trecoj godini starosti.Napominjem nije Alfa za prosecnog vozaca.!

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery