AktuelnoVesti

KIA planira da redefiniše brend lansiranjem novog logoa početkom 2021.

1.9KPregleda

Takozvani „Plan S“ će akcenat staviti na električna vozila

 

Kia „rastura“ u poslednje vreme, posebno u SAD. Korejska marka je nedavno lansirala modele kao što su Telluride krosover, K5 limuzina, Seltos, restilizovani Sorento i mnoge druge. Međutim, ova modelna ofanziva je samo deo onoga što šef Kije, Ho Sang Song, naziva „Plan S“.

 

Korejci će oficijelno lansirati ovu kampanju („S“ stoji kao „shift“ (preokret)) početkom sledeće godine. Sudeći po izveštajima, Song želi da njegov brend bude „dinamičniji, stilski izražajniji i inventivniji“, s većim akcentom na električna vozila. Kija obećava gamu od najmanje 11 električnih modela do 2025., delimično podržanu masivnom investicijom od 25 milijardi dolara.

 

„Moramo da pripremimo napredne protivmere za sve što planiramo“, rekao je Song u intervjuu. „Pokušaćemo da postavimo novu ciljnu grupu kupaca zajedno s ponovnim lansiranjem našeg brenda.“

 

Budući Kijini električni model će počivati na novoj, cenovno umereno pozicioniranoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP), koju deli s Hyundaijem. S priuštivom mehaničkom arhitekturom, korejska marka očekuje da njeni elektromobili zauzmu najmanje 20 odsto svetskog tržišnog učešća u segmentu do 2025., pa čak i više do 2029.

 

Deo ponovnog lansiranja brenda uključuje i novi logo, koji je prvi put viđen na električnom Imagine konceptnom automobilu 2019. Kija je oficijelno potvrdila usvajanje nove oznake u februaru ove godine, kada su „procureli“ patenti. Novi logo će se na  jednom serijskom modelu naći sledeće godine.

 

Novi logo izgleda modernije, u više italik stilu. Sva tri slova su sada povezana jedna s drugim, a cirkularni okvir je odbačen.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery