Hyundai Motor beleži uspeh na evropskom tržištu u prva tri kvartala ove godine
Prema najnovijim podacima Evropske asocijacije proizvođača automobila (ACEA), Hyundai Motor zabeležio je značajan oporavak u Evropi u prvih devet meseci 2021. godine. Tržišni udeo korejskog proizvođača automobila u EU, EFTA i Velikoj Britaniji porastao je na 4,2%, što je za ukupno za 0,6% više u odnosu na 2020. godinu.
U tom periodu, kompanija je prodala 383.429 jedinica širom kontinenta. To je povećanje od 24,2% odsto u odnosu na period između januara i septembra 2020. godine.
Pored toga, broj Hyundai automobila proizvedenih u Evropi porastao je na 75% ukupne prodaje kompanije na starom kontinentu. Najzaslužniji za porast prodaje su modeli Tucson, i20 i Kona. Ostali popularni modeli deo su budućnosti proizvodne linije brenda, poput Ioniqa 5 koji je premijerno predstavljen u februaru.
„Hyundai je uspeo da prevaziđe izazovan početak godine. Naš način upravljanja lancem snabdevanja omogućio nam je da steknemo prednost u odnosu na konkurenciju tokom poslednjih nekoliko meseci“, kaže Majkl Kol, predsednik i izvršni direktor kompanije Hyundai Motor Europe.
„Zahvaljujući našoj progresivnoj liniji električnih vozila koju predvodi Ioniq 5, nadmašujemo tržišni trend elektrifikacije. Sa našom širokom flotom koja uključuje BEV, FCEV i hibridne modele, Hyundai nudi čitav spektar elektrificiranih pogonskih sklopova koje nijedan drugi proizvođač trenutno ne može ponuditi.“
Kvalitativni rast podstiče uspeh Hyundaija
Još jedan ključni doprinos uspehu Hyundaija dalo je višestruko lansiranje novih modela poslednjih godina. Kompanija se sada može pohvaliti jednom od najmlađih gama u automobilskoj industriji.
Narednih godina Hyundai namerava da se pozicionira kao jedan od tri vodeća proizvođača BEV-a na globalnom nivou. Sa takvim kontinuiranim ulaganjem u električna vozila i fokusom na kvalitativni rast, kompanija očekuje da zadrži svoju poziciju lidera u budućoj mobilnosti.
2 Komentara
Comments are closed.
[…] vesti da je kompanija Hyundai Motor zabeležila značajan rast trižnog udela u Evropi u prvih devet meseci 2021. godine, te analize koji su to automobilski brendovi doživeli […]
[…] vesti da je kompanija Hyundai Motor zabeležila značajan rast trižnog udela u Evropi u prvih devet meseci 2021. godine, te analize koji su to automobilski brendovi doživeli najveći […]