AktuelnoVesti

Fruškogorski koridor do marta 2024.

8.75KPregleda

Predsednik Vučić otvorio radove na Fruškogorskom koridoru

 

Moglo bi se reći, prvomajsko jutrenje sa predsednikom Srbije upravo je završeno na budućoj trasi Fruškogorskog koridora. U prisustvu predsednika Srbije, predsednice Vlade Republike Srbije i resornih ministara, jutros u 7 sati su i zvanično otvoreni radovi na Fruškogorskom koridoru koji će u dužini od 47,7 kilometara povezivati auto-put A1, Novi Sad i Rumu.

 

 

Ova brza saobraćajnica prolaziće kroz Frušku goru tunelom sa dve cevi dugim 3,5 kilometara što će ujedno i biti najduži tunel u Srbiji.

 

 

Radove će izvoditi kineska kompanija CRBC, a njihova vrednost je prema preračunu oko 606 miliona evra.

 

Osim brze saobraćajnice Novi Sad-Ruma i tunela ispod Fruške gore, predviđena je i izgradnja mosta preko Dunava kojim će se kod Kovilja ovaj put povezati sa auto-putem Subotica-Beograd. 

 

 

Fruškogorski koridor osim ekonomskog značaja ima i vrlo veliku ekološku bitnost, budući da će putnički a posebno teretni saobraćaj  biti izmešten iz Nacionalnog Parka Fruška gora i gradića Irig. 

 

Prema obećanju predsednika Vučića, ova najbrža veza između Bačke i Zapadne Srbije biće završena do marta 2024. , godinu dana pre planiranog roka.

 

 

Vrele Gume

Miodrag Piroški

2 Komentara

  1. Sjećam se kada je onomad Pira vozio Ministarku i pitao za Fruškogorski koridor. Bravo Pira, izgleda da si dobro obavio posao 👍😉

  2. Na slici je jasno da se na Dunavu kod Kovilja pravi most tako da sva teretna i putnicka vozila sa autoputa Beograd-Subotica nece morati da prolaze kroz Novi Sad kako bi nastavili ka Rumi. I to je odlicno. Nadam se da je predvidjena neka petlja za ukljucenje na auto put kod Miseluka za kola koja dolaze iz Novog Sad-a!!! Samo na kraju ne vidim cemu onda sluzi onaj planirani most u produzetku Bulevara Evrope. Da Bulevar Evrope nije nikakva obilaznica to je svima jasno. I ne radi se o nekom mostu preko potoka nego Dunava. Bilo bi lepo da na svakih kilometar u Novom Sadu imamo po jedan most ali to kosta. I Backoj Palanci treba most pa to nikog nije briga. Na kraju ce svi gradjani Novog Sada da otplacuju kredit za taj most kako bi se omogucilo jednoj firmi da gradi stanove na parcelama koje je jeftino kupila. Istovremeno gotovo sva naselja na padinama Fruske Gore nemaju kanalizaciju a od centra grada su udaljeni manje od 10km.

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery