Prijatna atmosfera, kafa vrhunskog kvaliteta i usluga sa osmehom su razlozi zbog koji se zadovoljni potrošači vraćaju u Fresh Corner objekte u okviru MOL Serbia servisnih stanica koji su deo mreže 600 Fresh Corner maloprodajnih objekata MOL Grupe. Iako se nalaze u širom regiona, zajedinički im je kvalitet, a ponude su prilagođene ukusima potrošača svake zemlje kao i ljudima koji su na putu i žele da probaju lokalne specijalitete.
Fresh Corner objekti na MOL servisnim stanicama, predstavljaju spoj visokog kvaliteta proizvoda i najviših standarda ambijenta i usluga. Osim sveže kafe sendviči, kolači i hrskava peciva su među najtraženijim artiklima.
Osnovna ideja Fresh Corner koncepta je da MOL Servisne stanice budu više od mesta na kom će vozači stati da sipaju gorivo. MOL Servisne stanice omogućvaju odmor od puta u prijatnoj atmosferi Fresh Cornera. Osmišljeni su za ljude koji su pokretu, koji žele da naprave pauzu uz šoljicu kafe ili slatkiš i na taj način se pripreme za nastavak putovanja. Usluga je brza, a osoblje spremno da izađe u susret zahtevima potrošača.
Današnji ljubitelji kafe imaju istančan ukus i pridaju veliki značaj njenom poreklu i kvalitetu. Podaci govore da se širom regiona proda 1,3 šoljica kafe u sekundi, što kafu čini najtraženijim proizvodom i ono po čemu su Fresh Corner objekti prepoznati. Koristimo najbolja zrna arabika kafe, pažljivo pečena kako bi se dobila jedinstvena i dobro izbalansirana aroma kafe. Dobra šoljica kafe simboliše trenutak zadovoljstva u svakodnevnom životu – a Fresh Corner pridaje poseban značaj tim trenucima koji nas prate tokom celog dana.
Kompanija MOL Serbia se trudi da se prilagodi promenama i novim navikama svojih potrošača kako bi Fresh Corner postao dnevna destinacija za ljude koji su na putu, mesto gde mogu dobiti proizvode vrhunskog kvaliteta i efikasnu uslugu. Sa ciljem da poseta MOL stanicama bude deo svakodnevnice i mesto na kome će posetioci dopuniti rezervoar svog vozila, jesti ili kupiti ono što im je potrebno, sresti svoje prijatelje ili kolege i sa zadovoljstvom koristite usluge, tim MOL Serbia konstantno uvodi inovacije u svoje poslovanje.
Sa 10 miliona klijenata, milion transakcija na dnevnom nivou i 10 kupovina u sekundi pokazuje da Fresh Corner postaje prvi izbor za predah i osveženje.