AktuelnoPredstavljamo

Ford Mustang Mach-E spreman za pohod na evropsko tržište

1.82KPregleda

Ford je oficijelno predstavio Mustang Mach-E evropskoj publici, dok bi prve isporuke kupcima trebalo da se obave početkom sledeće godine

 

Glavne opcije koje se tiču tehničke konfiguracije uključuju odabir između samostalnog sinhronog motora s permanentnim magnetom smeštenim pozadi i postavke s dva motora. Dakle, ovde se praktično radi o modelima sa zadnjim i integralnim pogonom, uz dva izbora kada je reč o paketu litijum-jonskih baterija.

 

 

S obzirom na činjenicu da se u poređenju s vozačima u Americi, Evropljani voze „krivudavijim“ putevima, a ponegde imaju autoputeve bez ograničenja brzine, model s evropskim specifikacijama je dobio adekvatnu kalibraciju amotizera, opruga, horizontalnih stabilizatora, sistema upravljanja, pa i pogona.

 

Ponuda startuje s Mache-E RWD, koji isporučuje 269 ks (standardna baterija s 288 ćelija i 68 kWh iskoristivog kapaciteta) ili 294 ks (baterija za produženu autonomiju s 376 ćelija i 88 kWh iskoristivog kapaciteta). Uz obrtni moment od 430 Nm, momentalno dostupan, sprint „do stotke“ ova dva modela završavaju za 6,2, odnosno 6,1 sekundu.

 

 

Nakon toga ulazimo na teritoriju „dvomotoraca“, odnosno AWD verzija s 269 i 351 ks (s istim baterijama), uz obrtni moment od 580 Nm. Ovi modeli iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzavaju za 5,6, odnosno 5,1 sekundu.

 

Što se aktuelne perjanice tiče, modela GT, koji naravno raspolaže pogonom na sve točkove i većom (standardnom) baterijom, ona isporučuje 487 ks i 860 Nm. Do „stotke“ ubrzava za samo 3,7 sekundi.

 

 

Treba spomenuti da „plavi oval“ takođe u ponudi ima Mach E First Edition, koji takođe poseduje integralni pogon i bateriju koja pruža širi domet. Raspolaže s 351 ks i 580 Nm, što u prevodu donosi ubrzanje do 100 km/h za 5,1 sekundu.

 

Naravno, kada su elektromobili u pitanju, možda najvažniji parametar predstavljaju brojke koje se tiču autonomije. Mache-E sa zadnjim pogonom može da pređe 610 kilometara, dok Mach E AWD i First Edition, mogu s jednim punjenjem da prevale 540 kilometrara. Takođe treba istaći da je reč o brojkama dobijenim iz WLTP testnog ciklusa. Funkcija „inteligentne autonomije“ podrazumeva da vozilo može da isporuči precizniju procenu vezanu za preostali domet, u isto vreme se oslanjajući na konektivnost s „oblakom podataka“, da bi se predvidela količina energije neophodna za distancu koja treba da se pređe.

 

 

Standardna oprema uključuje dva kabla za punjenje – Ford Public Charge jedinica od šest metara, kompatibilna sa standardnim AC punjačem, kao i Universal Home Charge Cord od 6,7 metara, za standardne plave industrijske priključke od 32 A.

 

Opcioni Ford Connected Wallbox se nudi u verzijama od 7,4 ili 11 kW, sposoban da bateriju Mustanga Mach-E napuni od 10 do 80 odsto između šest i 10 časova.

 

 

Kada je reč o DC brzom punjenju, ono može ići do 150 kW na IONITY mreži. Primera radi, Mach-E RWD s baterijom produžene autonomije, dobiće prosečnih 199 kilometara vožnje uz 10 minuta punjenja, dok vrednost za AWD s (s baterijom produžene autonomije) i First Edition  iznosi 107 kilometara. Bilo kako bilo, RWD i AWD modeli (s većom baterijom) mogu kompletirati punjenje od 10 do 80 osto za 45 minuta.

 

 

Oni koji se budu našli za volanom ovog elektromobila, moći će da biraju između tri vozačke postavke (Whisper, Active i Untamed), dok će američki proizvođač obezbediti ažuriranje sistema „putem etra“.

 

Jedna od glavnih funkcija automobila je Phone As a Key sistem pristupa, dok sistem podrške karakteriše numerički kod koji se može uneti uz pomoć kontrolnih jedinica smeštenih na stubovima.

 

 

Najnovija generacija SYNC info-zabavnog sistema omogućava individualizaciju 80 odsto podešavanja vozila, od daljinskog upravljanja klima uređajem do aktiviranja ambijentalnog svetla, s tim što sistem uči rutinu vozača i isporučuje navigacione i druge instrukcije u pravo vreme.

 

Tu je takođe i prepoznavanje glasovnih komandi, koje operiše uz pomoć 15 evropskih jezika, i funkcioniše zajedno s rezultatima pretraživanja globalne mreže, uz korišćenje standardnog FordPass Connect modema.

 

 

Apple CarPlay i Android Auto dolaze preinstalirani, izloženi na 15,-inčnom ekranu osetljivom na dodir, sa SYNC sistemom koji pruža informacije u realnom vremenu, vezane za stanice za punjenje i cene.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery