Kabrioleti i roudsteri bi mogli da idu „pod giljotinu“ takođe
BMW i Toyota već sada imaju bliske veze, što uključuje podelu platformi i motora u okviru Z4/Supra kombinacije, a šef nemačkog proizvođača je zainteresovan za to da saradnju podigne na viši nivo. „U narednim dekadama, mi ćemo poraditi na jačanju veza“, rekao je Oliver Cipse.
Kolaboracija između dva proizvođača trenutno je zacrtana završno s 2025., ali Cipse je otvoren za produžavanje partnerstva. Po njemu, jak saveznik u oblasti gorivnih ćelija koja se ubrzano razvija, neophodan je da bi se ona našla kao aktuelna tema kod zakonodavaca.
Toyota je upravo takav, ozbiljan partner, jer je jedna od malobrojnih proizvođača koji su otišli daleko na planu vodoničnih gorivnih ćelija, a Mirai, poznati FCEV model, sada je u svojoj drugoj generaciji.
Novi sedan odlikuje konvencionalniji dizajn karoserije i prebacivanje na zadnji pogon. Sam pogonski sklop uživa u 30 ks više, odnosno 185 ukupno. Autonomija, po japanskim testnim standardima, iznosi oko 850 kilometara.
Cipse se u svom izlaganju takođe obratio masivnom BMW-ovom portfoliju, i izrazio želju da pojednostavi ponudu. „Kupei, kabrioleti i roudsteri, videćemo šta će ostati od njih“, rekao je on.
Ovo se odnosi na ponudu s oznakama 2, 4 i 8. U međuvreenu, BMW novitete dodaje samo krosover ponudi, koja se pruža od X1 do X7. Pored njih, tu je i novopečeni iX EV, a u perspektivi i X8 koji je u razvoju.
Vrele Gume