970_250_eko
AktuelnoVesti

Bentley Bacalar u bojama duge

Spreman za paradu

476Pregleda

Pobednik na kompanijskom dizajn takmičenju – Bentley Bacalar Rainbow

 

Nakon više-manje sumornih vesti u prethodnom periodu, evo nečeg malo veselijeg, ili bar  šarenijeg.

 

Bentley je nedavno održao interni konkurs kojim je izazvao zaposlene u  kompaniji i njihove porodice da dizajniraju svoj savršeni Mulliner Bacalar. Direktor dizajna engleskog brenda pod upravom Volkswagena, Stefan Sielaff, odabrao je kreaciju boje duge radnice pod imenom Eleanor, kao najbolju ideju za spoljašnjost Bacalara.

 

 

Nažalost, ovaj šareni dizajn verovatno neće biti implementiran na jednom od svega 12 modela Mulliner Bacalar koji će se proizvesti, osim ako ga kupac ne bude zatražio baš u ovakvoj izvebi.  U kompaniji kažu da je u teoriji moguće staviti čitav spektar duginih boja na vozilo, ali da bi to naravno povećalo cenu modela.

 

 

Kada je reč o korišćenoj paleti boja u datoj ideji, počevši od vrha automobila Bacalar nosi sedam nijansi koje su i inače u Bentlijevoj ponudi za boju karoserije:

  1. Dragon Red II – svetla crvena boja, koja se ranije pojavila namdoelima Continental GT V8 2012. godine, a odnedavno i na Bentayga V8.
  2. Orange Flame ili vatreno narandžasta, jedna od najčešćih Bentley boja;
  3. Yellov Flame  – plameno žuta je ista nijansa koju je Bacalar imao na svom originalnom debiju i u kojoj se očekuje najviše izvedbi.
  4. Apple Green (jabuka zelena) je takođe jedna od Bentlijevih omiljenih opcija za boju.
  5. Jetstream II – objašnjava se kao „puder plava“ boja sa metaliziranim završetkom ivica
  6. Sequin Blue (šljokica plava) – nova boja u Bentley paleti nijansi, opisuje se kao idealna za „upariti sa večernjom haljinom i odelom“.
  7. Azure Purple, azurno ljubičasta,  dolazi po posebnom zahtevu kupca. Opisuju je kao boju afričke ljubičice.

 

 

Kao što smo već rekli, Bentley će napraviti svega 12 primeraka modela Bacalar Mulliner i svaki od njih je već unapred prodat, uprkos ceni od skoro 2 miliona dolara.

 

Ispod haube svakog je 6,0-litarski twin-turbo V12 motor koji isporučuje 650 kS i 900 Nm, dajući mu prednost u odnosu na postojeći Continental GT. Uparen sa njim je osmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom koji pokreće pogon na sva četiri točka.

 

 

Dizajn eksterijera dobio je inspiraciju iz ekstravagantnog koncepta Bentley EXP 100 GT iz 2019. godine, što Bacalar čini možda i najupečatljiviji modelom u neprevelikoj Bentley gami. Ključna vizuelna rešenja uključuju adaptirane točkove od 22 inča, jedinstvene farove, i posebno upečatljiva LED zadnja svetla.

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery