Predstavljamo

Audi predstavio modele S6, S6 Avant i S7 Sportback!

Premijera

Audi S6, S6 Avant i S7 Sportback
2.46KPregleda

Audi je “jednim udarcem” predstavio nove modele S6, S6 Avant i S7 Sportback. U Evropi će se ovi modeli prodavati sa hibridnim pogonom sa trolitarskim V6 TDI agregatom koji razvija 344 KS (257 kW) i 700 Nm obrtnog momenta. Taj agregat je povezan sa osmostepenom automatskom transmisijom preko koje se snaga šalje svim točkovima.

Sada da kažemo nešto i o performansama

Naime, model S6 TDI Sedan iz mesta do 100 km/h ubrzava za ravno 5 sekudni. Modelima S6 Avant i S7 Sportback isto ubrzanje postižu za 5,1 sekundu. Sva tri modela postižu elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Možda ovi brojevi ne deluju toliko impresivno. Međutim, ako u obzir uzmemo da je reč o modelima sa dizel agregatom čija prosečna potrošnja varira od 6,2 do 6,5 litara na 100 pređenih kilometara, onda su ti brojevi za svako poštovanje. Dodajmo tome i da je emisija štetnih gasova smanjena na svega 164-171 g/km.

Evropa dobijaja dizel, a ostala tržišta V6 TFSI agregat!

Na drugim tržištima, među kojima su Azija, Bliski Istok i SAD, ovi modeli će se prodavati sa 2,9-litarskim TFSI V6 agregatom koji potiče iz modela RS5 Coupe. Taj agregat razvija 444 KS (331 kW) i 600 Nm obrtnog momenta.

Audi nije naveo zvanične podatke o performansama svojih novih modela sa tim agregatom.

Mehanizacija

Držeći se performansi, svi ovi modeli su opremljeni S upravljanjem i S vešanjem kojim se klirens smanjuje za 10 mm. Ovi modeli su opremljeni i performantnim kočionim sistemom sa kočionim kleštima koja imaju šest klipova i diskove prečnika 400 mm napred. Na zadnjim točkovima se takođe nalaze kočiona klešta sa šest klipa i diskovi prečnika 350 mm.

Kao i obično, kupcima će na raspolaganju biti dostupan i veliki broj opcija. Oni će po prvi put na modelima S6, S6 Avant i S7 Sportback moći da dobiju i adaptivno vešanje. Ono ima tri moda, a predstavnici kompanije ga opisuju kao “alternativa koja je orijentisana na udobnost”.

Kao opcija će biti dostupan i kočioni sistem sa karbon-keramičkim kočnicama. U tom slučaju se kočioni sistem sastoji od kočionih klešta sa šest klipa i diskova prečnika 400 mm napred, i 370 mm na zadnjim točkovima. Veći diskovi nisu jedina prednost ovog kočionog sistema, s obzirom da je on za 9 kilograma lakši od standardnog.

Dizajn

Kada je reč o dizajnu, Audi S6 je dobio “lažni” aluminijumski prednji spliter i jedinstveni zadnji difuzor smešten između četiri izduvne cevi. S7 Sportback je nešto ekstremniji, te se na njemu ističu veći usisnici za vazduh i jedinstveni pragovi. Ovi modeli su takođe dobili i restilizovanu masku (gril), specijalna kućišta bočnih retrovizora i felne veličine 20 cola.

Sportski dizajn se prenosi i u kabine. U njima se ističu kontrastni šavovi, detalji od brušenog aluminijuma, digitalna instrument tabla sa S ekranima i slično. Tu su i papučice od nerđajućeg čelika i “S” logo na sve strane.

Sporstka sedišta presvučena alkantarom su standardna. Međutim, kupci koji to žele mogu naručiti i presvlaku od Valcona kože. Kao opcija je dostupan i volan sa “isečenim dnom”, grejanje i ventilacija prednjih sedišta i funkcija masaže.

Modeli Audi S6, S6 Avant i S7 Sportback će se na tržištu naći već na leto ove godine. Audi S6 će se prodavati po početnoj ceni od 76.500 evra u Nemačkoj, a S6 Avant po ceni od 79.000 evra. Model S7 Sportback će se u Nemačkoj prodavati sa početnom cenom od 82.750 evra.

2 Komentara

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery