Do nedavno smo ih gledali u reklamama uz neprevaziđene muzičke klasike, kako zavodljivo plešu, kako se odmeravaju u svojoj lepoti koja ne može da prevagne ni na jednu stranu. Kako kliznu prividno jedno o drugo kao po ledu, a i na ledu, okrenu se jedno oko drugog, na snimku bez specijalnih efekata.
Ko je u tom trenutku razmišljao šta sve zna vozač u automobilu vođen emocijom, performansom i performansama?
Alfa Romeo, pažljivo čuvani brend poput umetničkog dela, dizajnerskih komada, nasleđa, čuva se fizički u mestu Arese (Istojijskom muzeju) i u novom Heritage Hub prostoru u Torinu u kom izloženo takođe nekoliko neprocenjivih eksponata.
Alfa Romeo koji „nisko leti“ na stazama Forumule 1 posle više od 30 godina, ponovo je deo onoga čemu pripada premijum brend i od 2018. godine glavni je sponzor tima Sauber F1 i nastupa kao Alfa Romeo Racing tim.
Sada je godina, ili su dani da Alfa bude naša, ili naša nova Alfa u okviru lokalne promotivne kampanje “Alfa Days”.
Sada je godina koju ovako predstavljamo. Tehnologija i strast sjedinjuju se u ovom automobilu. Svaki detalj je ključan. Svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo. Ali i dovođenja njegove privlačnosti širom sveta na najviši mogući nivo. To je jedan od glavnih prioriteta FCA grupacije.
U toku je posebna ponuda kompanije FCA Srbija na našem tržištu. A velika zajednica fanova brenda ili tiši, intimni „Alfisti“ konkretan, pre direktan, marketinški poziv ne zameraju.
U neponovljivoj i ograničenoj ponudi su ipak… Alfa Romeo Giulia i Stelvio sa bogatom dodatnom opremom.
Nova cena ispod nevažeće u reklami, možda nam upravo daje za pravo da ove dane nazovemo „Danima Alfe„.