• Početna
  • Vesti
  • TESTOVI
  • Online plus
+381 69 4394544 redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
Vrele gume
  • Početna
  • Vesti
    AktuelnoVesti

    Dacia Bigster ili Chery Tigo 7?

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat Grande Panda hibrid

    AktuelnoVesti

    BMW opet povlači vozila zbog ozbiljne greške

    AktuelnoVesti

    Land Rover Discovery za avanturiste

    AktuelnoNajava TV emisijeVesti

    Renault 4 prvi ekskluzivni test

  • TESTOVI
    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat Grande Panda hibrid

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat Grande Panda, globalni model

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Test Toyota Proace Verso

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Toyota Land Cruiser, prvi utisci

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat 600 1.2 e-Hybrid na međunarodnoj test vožnji

  • Online plus
    AktuelnoOnline plusVesti

    WLTP standard kao podloga za dozvoljenu obmanu

    AktuelnoOnline plusVesti

    Kako je BYD Sealion 7 uništio Hyundai Ioniq5

    AktuelnoOnline plusVesti

    Ekspedicija Kragujevac – Dakar na pola puta

    AktuelnoOnline plusVesti

    Polovnjaci ubijaju masovno,  efikasnije od nadstrešnice

    AktuelnoOnline plusVesti

    Dakar Rally vs. Vendee Globe

jun. 12, 2023 u 11:22 am
AktuelnoPromocijaVesti

Dacia promenila sve modele u jednom danu

12 juna, 2023DaciaDacia DusterDacia novi logo
20.4KPregleda

DACIJIN INDUSTRIJSKI PODVIG ZA OBNOVU IDENTITETA BRENDA

 

24 sata!!! Toliko je trebalo Daciji da izvede industrijski „tour de force“*. U fabrikama u Piteštiju, Tanžeru i Kazablanci istovremeno je transformisala sve svoje modele i udahnula im novi vizuelni identitet, i to 3100 vozila u jednom danu!

 

 

Dinamično organizovana Dacia se upustila u jedinstven industrijski izazov i pritom očuvala besprekorni kvalitet svojih vozila. Svemu je prethodilo više od godinu dana detaljne pripreme i koordinisanog rada između svih odeljenja. Christophe Dridi, potpredsednik industrijskog odeljenja brenda Dacia, je otkrio nešto više o ovoj transformaciji.

 

 

 

 

Proizvodnja vozila je sveobuhvatan i složen proces, ali Daciji je pošlo za rukom da implementira novi vizuelni identitet istovremeno na sve modele u svojoj paleti!

 

I sve to u rekordnom roku, u isto vreme i u tri različite fabrike: u Piteštiju u Rumuniji kao i u Kazablanci i Tanžeru u Maroku. Dacija je na taj način radikalno promenila sopstveni imidž i usvojila novi identitet koji odražava njena obećanja za budućnost i vrednosti na kojima se ona zasniva.

 

 

Transformacijom sopstvenog identiteta, Dacia je preduzela prvi korak u okviru strategije Renaulution: suočila se sa nekoliko velikih izazova, od logistike delova preko obuke zaposlenih do mreže koncesionara.

 

 

 

Postavlja se pitanje kako je moguće da vozila koja su sišla sa proizvodne linije u ponedeljak ujutro odjednom nose novi amblem Dacia Link, a vozila proizvedena 24 sata ranije takvo obeležje nemaju? U nastavku otkrivamo šta se događalo iza vrata Dacijinih fabrika i kako je nemoguće postalo moguće.

 

„Verujemo da je ovo prvi put da je neki proizvođač automobila u isto vreme obnovio čitavu svoju ponudu u tri fabrike. To pokazuje koliko smo prilagodljiva i dinamična marka.”
Christophe Dridi, potpredsednik industrijskog odeljenja marke Dacia

*neverovatno dostignuće, podvig

 

BONUS VIDEO: Da li je Dacia Duster najracionalniji izbor automobila 

 

 

 

PR DACIA SAOPŠTENJE:

 

Prvo poglavlje: industrijski izazov

Sa proizvodnih linija u tri Dacijine fabrike (u Piteštiju, Tanžeru i Kazablanci) svakih 50 sekundi siđe jedno vozilo. U trenucima transformacije, u jednom je danu trebalo implementirati novi identitet u čak 3100 vozila. Bio je to 24. oktobar 2022. godine, a vozila u koja je trebalo ugraditi nove delove su počela da stižu na traku od 9 ujutro.

Promena vizuelnog identiteta cele ponude vozila, u samo jednom danu, je bila neophodna za uspešnost projekta. Novi delovi su unapred registrovani u informatičkim sistemima, koji su prebačeni u ponedeljak ujutro kako bi se uklonio rizik od greške i osigurao uspešan prenos bez kompromisa u pogledu kvaliteta. Logističke zone su takođe bile prilagođene za smeštaj novih delova, pri čemu se vodilo računa o tome da se ne pomešaju sa starim kataloškim brojevima.

Drugo poglavlje: logistički izazov

Promena identiteta je donela i velike logističke izazove: sve modele (Duster, Sandero Stepway, Logan i Jogger) je trebalo istovremeno izmeniti u tri fabrike, a raspored za razvoj i proizvodnju je bio vrlo tesan. Uz 190 novih proizvoda od 57 različitih dobavljača, uključujući logotip, novi amblem i nove boje, logistički tim je imao pune ruke posla. Dodatni izazov je predstavljala nestašica rezervnih delova i sirovina, zbog čega se tim morao nositi sa kašnjenjima i osigurati da svi delovi odgovaraju dogovorenim standardima.

„Sve smo odradili sa stilom zahvaljujući dobroj organizaciji, predanosti i posvećenosti našeg tima. Sva pretproizvodna vozila isporučena su na vreme i sama proizvodnja je krenula prema planu. Svaki put kad primetimo novo vozilo na putu, osećamo se ponosno jer smo učestvovali u njegovom plasiranju na tržište i jer smo delom zaslužni za zadovoljstvo svojih kupaca.”

Ileana-Florentina Botea, voditeljka logističkih projekata

Treće poglavlje: izazov obuke

Za uspešnost radikalne obnove je zaslužan i fantastičan timski rad 20.000 ljudi, zaposlenih u tri Dacijine fabrike. Predani radnici fabrike spremno su odgovarali na sve izazove i brzo napredovali, poštujući smernice celokupnog razvoja i postupke industrijske proizvodnje. Za vreme uvođenja temeljnog proizvodnog plana, operateri su prolazili obuku. Time je već od prvog dana osiguran besprekoran tok proizvodnje uz pridržavanje beskompromisnih standarda kvaliteta.

„Pripremali smo se za ovo čitavu godinu: predvideli smo sve moguće probleme u lancima snabdevanja, obuke i kvaliteta. Zahvaljujući koordinisanoj saradnji svih odeljenja, uspeli smo da implementiramo novi identitet marke u ponedeljak ujutro, pri čemu nismo omeli proizvodnju. Neverovatno!”

Stefan Stanca, voditelj inženjerskih projekata

Četvrto poglavlje: prodajni i marketinški izazov

Prodajni i marketinški izazovi bili su vezani uz očekivanja kupaca: morali smo da otvorimo naručivanje vozila pre nego što smo implementirali novi identitet u fabrikama.

Industrijski podvig i novi identitet marke prenose Dacijinu poruku na do sada najprivlačniji način. Ovo je novi početak brenda koji neumorno menja pravila!

TagoviDaciaDacia DusterDacia novi logo
share on Facebookshare on Twitter
Prikaži 1 komentar

1 Komentar

  1. Dejan каже:
    13 juna, 2023 у 20:52

    Svaka čast a ja što sam kupio novi logan sa plinom i posle nekoliko meseci se pokvario senzor za plin. ČEKAM 9 MESECI DEO. SRAMOTA PREŠAO SAM 50.000 KM A DELOVA NEMA. B R U K A
    PROĆI ĆE I GARANCIJA ZA NEKI DAN 100.000KM
    UVALI AUTO I BOLE VAS UŠI DALJE

Comments are closed.

Ferrari dobio istorijski Le Man
Toyota C-HR

Top Reviews

Video Widget

gallery

table-791167_1920
photo-1447078806655-40579c2520d6
home-984399_1920
create-865017_1920
carafe-791636_1920
still-life-594579_1920
View stream on flickr

subscribe to my newsletter!

"Get all latest content delivered straight to your inbox."
[mc4wp_form id="36"]

Pročitajte još

AktuelnoVesti

Dacia Bigster ili Chery Tigo 7?

25 maja, 2025nema komentara
159
U novoj 1.291 epizodi, tačno u podne i ekskluzivno na NovaS, pogledajte:     1. Uporedni test Dacia BIGTSER protiv...
AktuelnoTESTOVIVesti

Fiat Grande Panda hibrid

24 maja, 2025nema komentara
831
Konačno!!!   Obnavlja li to Fiat tajnu stare dobre škole? Moguće je! Sa Grande Pandom Hibrid, FIAT, se vraća na...
AktuelnoVesti

BMW opet povlači vozila zbog ozbiljne greške

22 maja, 2025nema komentara
509
Zbog lošeg priključka starter-generatora moguće samozapaljenje preko 37.000 novih BMW     Kako prenose svetske agencije, problemi BMW sa lošim...
AktuelnoVesti

Land Rover Discovery za avanturiste

20 maja, 2025nema komentara
604
DISCOVERY JE SPREMAN ZA LUKSUZNA PUTOVANJA SA NOVIM IZDANJIMA TEMPEST I GEMINI           Za prave porodične...

Vrele gume na Instagramu

vrelegume

Ništa od velikih očekivanja, osveženi VW Touar Ništa od velikih očekivanja, 
osveženi VW Touareg doneo samo novu šminku.
Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila srednje klase i prototip vozila na vodonik.
Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  po m Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  
po mnogima mnogo lepši  automobil.
Test:  Renault Austral Aktuelno: City Transform Test:  Renault Austral

Aktuelno: City Transformer

Nautika: Priprema čamaca

Oldtimer: Vespa GS160
Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, ne Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, nekoliko sjajnih zvezda pod tmurnim oblacima recesije
Land Rover Defender dominira i u nautičkom svetu. Land Rover Defender
dominira i u nautičkom svetu.
#britishmotors
@landroversrbija @landrover_slovenija
Follow on Instagram
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Vrele gume na Twitteru

Tweets by @Vrele_Gume

Menu

  • Testovi
  • Vesti
  • Forum
  • Internet TV

Marketing

Lidija Piroški:

e-mail: lidija.piroski@vrelegume.rs

e-mail: redakcija@vrelegume.rs

 

CENOVNIK OGLAŠAVANJA

MEDIA INFO

MEDIA INFO ENGLISH

Kontakt podaci

Adresa:Novi Sad
Telefon:+381694394544
e-mail:redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
  • O nama
  • Marketing Vrele Gume
  • Kontakt

©Vrele Gume Media | Web dizajn Studio Implicit