Iznenađenje? Novi Ford Mondeo upravo predstavljen u Kini, ne dolazi u Evropu, gde je prodaja limuzina iz D segmenta u padu godinama.
Kao što je prvobitno najavljeno pre gotovo godinu dana, Mondeo s evropskim specifikacijama je oficijelno penzionisan u martu prošle godine, kada je obustavljena proizvodnja u fabrici u Valensiji.
Radi se o jednom od najstarijih modela u segmentu, koji je s nama bio 30 godina, nakon što je zamenio Sierru 1992.
Mondeov arhirival, VW Passat, već je eutanaziran u limuzinskom izdanju, tako da će novi model biti dostupan isključivo kao karavan. Nedavne glasine sugerišu da će Opel ukinuti Insigniju ovakvu kakvu je poznajemo, tako da će se ona transformisati u mešavinu SUV-a i monovolumena.
Popularni model iz Riselshajma bi mogao da sledi nekonvencionalnu temu koju je usvojila još jedna Stellantisova marka, Citroen, s „čudnim“ C5 X.
Oni koji žele limuzinu iz D segmenta a da ne moraju da plaćaju „premije“ za „premijum“ modele, moći će da se odluče za narednu generaciju Škode Superb. Tehnički, radiće se o „liftbek“ modelu, ali u suštini, to je to. Česi će takođe u životu održavati i karavan, dok će Peugeot 508 takođe biti dostupan u obe karoserijske varijante.
Da li će Ford indirektno zameniti Mondeo u Evropi nekim drugim modelom? To ostaje nepoznanica, ali ono što znamo je da će Evos biti rezervisan za kinesko tržište.
Na kraju, podsetićemo da je BMW „davnih dana“ ovaj recept primenio na modelima s GT oznakom.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
Na kraju hteli, ne hteli, nateraće nas da za iste pare po ceni limuzine D segmenta kupujemo kompaktne crossovere ili SUV-ove C segmenta.