AktuelnoEco GreenVesti

BMW iX xDrive50 jednim punjenjem može da pređe 521 kilometar po EPA-i

1.7KPregleda

S cenom od 83.200 dolara (plus 995 dolara za isporuku), očekuje se da će BMW iX biti lansiran u SAD u prvom kvartalu 2022.

 

U ponudi s tri veličine točkova, najefikasnija varijanta jednim punjenjem baterija može da pređe 521 kilometar s naplacima od 20 cola. Kada se instaliraju jedinice od 21 odnosno 22 cola, EPA-ine brojke koje se tiču autonomije padaju na 491 odnosno 507 kilometara. Jedini pogonski sklop dostupan u početku dolazi s oznakom xDrive50, i naravno uključuje dva elektromotora.

 

S 523 ks i 765 Nm u najagresivnijoj postavci, baterija iX-a može da se puni na DC brzom punjaču od 195 kW. Potentniji M60 će najranije pristići krajem 2023. modelne godine, s preko 600 ks na raspolaganju.

 

S bočnim ramom, panelom ispod vetrobranskog stakla, okvira zadnjeg prozora, odvoda za vodu i okvira krova od CFRP-a (ugljeničnim vlaknima ojačana plastika), iX može da se pohvali i okvirom šasije od aluminijuma. Mada BMW voli da „ispeva epove“ kada je o smanjenju mase reč, ne treba biti previše zaveden marketinškim trikovima. xDrive50 je prilično masivan „tip“, težine 2.567 kilograma, tim što je raspored mase po osovinama u odnosu 48,2/51,8 (napred i pozadi).

 

S međuosovinskim rastojanjem od 300 centimetara, iX poseduje klirens od 22,3 centimetra. BMW-ova američka divizija nije spomenula ništa u vezi s vučnim sposobnostima, ali podsetimo da evropska verzija može da povuče 2.500 kilograma.

 

Što se tiče dodatne opreme, ona je bogata, uprkos relativno „paprenoj“ osnovnoj konfiguraciji. Od vazdušnog ogibljenja do upravljanja na sve točkove, „multi-kontur“ sedišta, 5G konektivnosti, Driving Assistant Pro i Parking Assistant Plus sistema, teško zarađen novac može biti potrošen u sekundi.

 

Što se performansi tiče, xDrive50 nije loš – 4,6 sekundi do „stotke“, dok maksimalna brzina iznosi 200 km/h.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery