Proročanstvo
Žuti ljudi otvorili most i popili Moravu dok su beli ljudi jeli sarmu
Proteklu sedmicu ne bi mogli svrstati u red onih napetih u kojima vrcaju noviteti na sve strane. Zapravo noviteta gotovo da nismo ni imali na meniju, ali je zato dešavanja na marginama automobilskog života bilo na pretek.
Sedmica je počela snimkom tajne kamere i test vožnjom hotelskog momka u garaži izvesnog hotela. Sve je dobro što se dobro završi, jedino je u svemu profitirala nova Corvetta Stingray, dok sudbinu “test vozača” možemo samo nagađati.
Međutim nije sve proteklo u ovako veselim bojama. Krajnje zabrinjavajuće vesti su stigle iz Rusijekroz podatak da sve više proizvođača automobila zaustavlja prodaju na ovom tržištu, pod obrazloženjem da pad ruske valute prodaju čini rizičnom i neisplativom. Naravno niko još nije objavio da se zvanično povlači pod uticajem sankcija, ali možemo uskoro i to očekivati.
Amerikanci nastavljaju da medijski “zakucaju” 500L. Ovaj model je upravo u uticajnoj anketi proglašen za jedan od tri najružnija automobila koji su debitovali u sezoni 2014. na američkom tržištu. Očigledno, imperija dobro zna kako se bori protiv nepoželjnih gostiju uz našu nadu da će Markione ipak izvući neki adut iz rukava i spasiti Šumadinca.
U sedmici u kojoj smo na međunarodnoj promociji testirali novi Ford Mondeo, kao bomba je odjeknuo izveštaj jednog švedskog magazina o netačnim fabričkim karakteristikama ovog modela. U želji da bude potpuno konkurentan, Ford Mondeo se u svojim katalozima poneo kao žena kada stane na vagu. Samo iz njemu znanog razloga je lažno “smršao”, čime se prilično obrukao, ali i podsetio na značaj nezavisnih medija.
Uporedo sa ovim skandalom, Ford je u tri dana isplivao opet u javnost, kroz vest o zatvarnju jedne od svojih najvećih fabrika. Zatvaranjem fabrike u belgijskom gradu Genk, bez posla je ostalo desetak hiljada radnika koji su utehu brzo pronašli u otpremninama i socijalnim programima.
A iznenađenja je bilo i kod nas. Sedmica je počela testom VW Passata i otvaranjem prvog Renault “Digital Store” salona, kao globalnu reakciju na uticaj interneta prilikom odabira novog automobila. Klasičan trgovački posao deli sudbinu klasičnih automobila, polako ali tiho odumire, prepuštajući svet novoj tehnologiji.
U skladu sa time i u saradnji sa jednim od najvećih mobilinih operatera na novi nivo se izdiže i “Digital print”. Od ove sedmice, svi Telenor korisnici mogu potpuno besplatno da preuzmu u svoj telefon ili računar najnovije izdanje nekoliko najpopularnijih domaćih magazina, među kojima su i digitalne Vrele Gume.
A naše vozače su obradovale još dve vesti. Prva je pojeftinjenje goriva za prosečnih 7% do 8% u zavisnosti od njegove vrste. Vest je zaista odlična ali na prvi pogled. Primera radi isto ovo gorivo u Nemačkoj je pojeftinilo poslednjih meseci za gotovo 12%, da bi se danas na pojedinim pumpama zaustavilo na ispod 1,15 evra za benzin ili 1,25 evra za dizel.
Druga radosna vest je otvaranje mosta Zemun-Borča. Baš kako je prorok nagovestio. Žuti ljudi su došli, radili, izgradili i otvorili pijući vodu iz Dunava i Morave. Beli ljudi su istoga dana vrlo pobožno popili sve što im je palo pod ruku a i pojeli su sve sarme i prasiće u znak proslave posne Slave.