Solterra je prvi Subaruov električni SUV, koji je kompanija nazvala svojim tehnološki najnaprednijim modelom do sada. Subaru kaže da je „Solterra prvi EV SUV Subarua sposoban za terensku vožnju i korišćenje u svim vremenskim uslovima“.
Solterra počiva na e-SUBARU Global platformi, a reč je o SUV-u koji nudi obilje prostora na zadnjoj klupi i u prtljažniku. Pored toga poseduje dugačku listu naprednih bezbednosnih sistema, uključujući Subaruov simetrični pogon na sve točkove i dodatni klirens.
Soltera za 2023. modelnu godinu će biti dostupna za prodaju sredinom 2022., a inicijalni prikazi su pokazali da izgleda veoma nalik Toyoti bZ4X, koja je nedavno predstavljena. Mada je nova Solterra razvijena u saradnji s Toyotom, ipak se razlikuje od sestrinskog modela po mnogo pitanja.
Solterra je kreirana kao model C segmenta, što znači da su joj direktni rivali primerci kao što su BMW X1 i Audi Q3.
Subaruova reputacija je zacementirana uspesima na reli stazama i „kreiran s ljubavlju“ reklamnom kampanjom, a bez sumnje će Solterra u velikoj meri pozajmiti lekcije generisane iz reli iskustava.
Subaruov novajlija poseduje elektromotor s 204 ks u verziji s prednjim pogonom, dok varijanta s integralnim pogonom isporučuje 218 konja. Po Subaruu, to je dovoljno da Solterra od 0 do 100 km/h ubrza za 8,4, odnosno 7,7 sekundi. Energija dolazi iz baterije od 71,4 kWh, postavljene ispod poda, koja obezbeđuje domet do nekih 500 kilometara kod verzije s prednjim pogonom, odnosno 460 kilometara kada je reč o AWD modelu.
Što se pouzdanosti tiče, Subaru kaže da je 96 odsto svih njegovih vozila i dalje na putevima, što znači da će se Solterra pridužiti porodici dugovečnih automobila.
S prodajom kreće sredinom 2022.
Vrele Gume
2 Komentara
Comments are closed.
Kad Subaru kaže napravi i kaže da je to makina za sve uslove onda je to tako. Tamo nema šminke!
Subaru ili Toyota BZ…Nesto , odlucice cena.