Novembra 2020., šef Škode Tomas Šefer, na društvenoj mreži LinkedIn najavio je sledeću generaciju Fabije Combi. Mesec dana kasnije, on je ponovio plan u intervjuu datom za Auto Motor und Sport.
Ranije ovog meseca, kompanija iz Mlade Boleslave saopštila je da će praktična verzija modela iz B segmenta ući u novu generaciju 2023.
Uprkos navedenim potvrdama u vezi s lansiranjem malog karavana, Škoda je odustala od karavanske verzije Fabije. Predstavnici češke marke su u poslu oko smanjivanja ukupne emisije, jer treba da se pripreme za uvođenje strože regulative koja na snagu stupa 2025. (Euro 7).
I ne samo to, jer je Evropska komisija postavila cilj smanjenja emisije gasova koji izazivaju efekat staklene bašte za 55 odsto do kraja dekade, tako da VW grupa mora da planira unapred.
S Fabijom Combi u odlasku, evropski segment malih karavana je uglavnom mrtav. Neko će spomenuti nedavno predstavljenu Daciju Jogger, ali treba imati u vidu da se tu više radi o krosover monovolumenu nego standardnom karavanu.
Ljubitelji Škode mogu biti zadovoljeni time što je četvrta generacija Fabije mnogo veća od prethodnika, što je automatski čini praktičnijom. Za one kojima je potreban veći automobil od standardnog pripadnika B segmenta, a da to nije Octavia, Scala bi mogla da preuzme zadatak Fabije Combi, budući da raspolaže prtljažnikom korisne zapremine 467 litara.
Umesto novog kravana s motorom s unutrašnjim sagorevanjem, Škoda se obavezala da će lansirati tri nova električna modela do kraja dekade. Svi će biti jeftiniji i manji od Enyaqa iV, koji će iznedriti „kupe“ verziju u nedeljama ili mesecima koji su pred nama. S EV inicijativom, kompanija procenjuje da će se na modele s nultom emsijom odnositi do 70 odsto prodaje u Evropi do 2030.
Vrele Gume