Vrednost brenda kompanije Hyundai Motor raste zahvaljujući elektrifikaciji i rešenjima za pametnu mobilnost
Nakon vesti da je kompanija Hyundai Motor zabeležila značajan rast trižnog udela u Evropi u prvih devet meseci 2021. godine, te analize koji su to automobilski brendovi doživeli najveći skok vrednosti prema novoj Interbrandovoj listi, stiže nam i vest o usponu brenda Hyundai na datoj listi, kao i uzročnicima istog.
Kompanija Hyundai Motor nastavila je uspon na Interbrandovoj rang listi najboljih svetskih brendova za 2021. godinu, zauzevši 35. mesto. To je za stepenik više nego u 2020. godini. Prema sveobuhvatnoj proceni Interbranda, globalna vrednost Hyundai Motor brenda je porasla 6.3% u odnosu na prošlu godinu i sada je 15.2 milijarde dolara.
Interbrandova pozitivna ocena kompanije Hyundai Motor bazirana je na ekološkom fokusu orijentisanom ka budućnosti elektrifikacije i rešenjima pametne mobilnosti, te na posvećenosti u postizanju nulte emisije CO2 do 2045. godine. Kao i na stvaranju kanala prodaje koji ne zahtevaju kontakt licem u lice, kao preventivnim merama u borbi protiv pandemije bolesti COVID-19.
Od prethodne procene Interbranda, Hyundai Motor je udvostručio elektrifikaciju vozila. On je lider u razvoju komercijalnih vozila sa gorivnim ćelijama vodonika u Kini i Evropi. Sve je to podržano novim brendom sa HTWO tehnologijom gorivnih ćelija Hyundai Motor Grupe. Hyundai Motor je u isto vreme razvio svoju novu električnu globalnu modularnu platformu(E-GMP), kao i novi IONIQ 5 model.
Kompanija je takođe pokrenula projekat konstrukcije pametnog grada u kome će se demonstrirati budući uređaji i usluge pametne mobilnosti. Ovaj ekološki projekat usredsređen na čoveka ima za cilj korišćenje Hyundaijeve Urban Air Mobility (UAM), robotike i autonomnih električnih vozila u rešavanju gorućih pitanja urbanizacije, kao što su zagađenje i gužve u saobraćaju. Do 2028., Hyundai Motor planira da proizvede potpuno električne UAM modele optimizovane za grad, te predviđa svakodnevnu upotrebu letećih taksija od 2030.
Ovi planovi za elektrifikaciju i pametnu mobilnost precizirani su nedavnim saopštenjem kompanije Hyundai Motor na sajmu IAA Mobility 2021 u Nemačkoj da će postići neto nultu emisiju ugljenika u svim fazama, od proizvodnje do rada i odlaganja automobila do 2045. godine. Hyundaijev holistički pristup fokusira se na tri stuba: čistoj mobilnosti, platformama sledeće generacije i zelenoj energiji.
U fokusu poslednjih godinu i po dana je i odgovor kompanije Hyundai Motor na izazove tržišta uzrokovanih pandemijom COVID-19, poput proširenja njenog ‘Click to Buy’ kanala prodaje, koji ne zahteva kontakt licem u lice, u SAD-u, Evropi, Indiji i drugim regionima, olakšavajući beskontaktnu prodaju u Hyundai Showroom Live, kao i onlajn upoznavanje novih modela vozila radi sprečavanja širenja korona virusa.
Ove godine, napori kompanije Hyundai Motor za jačanje snage brenda su joj doneli nagrade u 17 kategorija na dizajnerskom takmičenju Red Dot, što takođe govori o povećanju vrednosti brenda.