Porsche uživa u ovoj godini kada je o poslovanju reč. Kompanija je upravo objavila da je u trećem kvartalu globalni plasman porastao za 13 odsto.
Najveći napredak je ostvaren u SAD, s čak 217.198 prodatih jedinica u dosadašnjem delu 2021. Ujedno je preko „velike bare“ došlo i do najznačajnijeg napretka (30 odsto), dok Kina i Nemačka slede s 11 odnosno devet odsto boljom prodajom.
Mada su ove brojke same po sebi impresivne, Porscheovo poboljšanje prodaje nije glavna vest. Naime, električni Taycan je nadmašio neke od glavnih aduta marke iz Cufenhauzena. Prodat je do sada u 28.640 primeraka, što je više u poređenju s 911 (27.972) i Panamerom (20.275) u istom periodu, i to bez obzira što je 911-ica takođe ostvarila boljitak od 10 odsto u odnosu na prošlu godinu. Panamera je takođe ostvarila napredak, ali samo od jedan odsto.
„Veoma visoka potražnja za našim sportskim automobilima se nastavila i u trećem kvartalu, tako da smo izuzetno zadovoljni što smo našim kupcima mogli da isporučimo toliki broj automobila u prvih devet meseci ove godine“, rekao je Detlef fon Platen, član izvršnog odbora Porschea za marketing i prodaju. „Knjige narudžbina su lepo popunjene, što nas zauzvrat ispunjava optimizmom i entuzijazmom kako se bližimo kraju godine.“
Naravno SUV/krosoveri su na samom vrhu kada je o prodaji reč. Cayenne je prodat u 62.451 primerku, dok je Macan pronašao 61.944 kupca. Na dnu su 718 Boxster/Cayman s 15.916 prodatih jedinica.
Porsche u pripremi ima brojne električne modele, za koje treba očekivati da stupe na scenu u narednim godinama. S obzirom na uspeh Taycana, lako je uvideti zašto je marka iz Cufenhauzena željna da što pre ostvari tranziciju.
Vrele Gume