Honda najavljuje novu Integru, koja će se vratiti na scenu kao „fastbek“ s petoro vrata, 15 godina nakon odlaska kupea.
Novi „kompaktni premijum“ automobil će pristići sledeće godine, s više detalja koji će biti obelodanjeni pred skidanje vela zakazanog za 2022.
Naziv Integra je korišćen u okviru četiri generacije sportskog kupea, koji se proizvodio od 1986. do 2006. Povratak 2022. je potvrđen, a novi model će biti brendiran pod Acurinom značkom, što je Hondina premijum filijala u SAD.
Acura kaže da će se nova Integra „pridružiti portfoliju performantnih modela kao novi pripadnik kompaktnog premijum segmenta“. Prvi tizer iz avgusta nam je pružio uvid u prednji deo novajlije, s „Integra“ natpisom ispod farova. Sada možemo da vidimo kako će izgledati „zadnjica“, koja potvrđuje navode da se radi o „fastbeku“ s petoro vrata.
Džon Ikeda, brend menadžer Acure, rekao je da će nova Integra ponuditi „isti duh zabave u vožnji i DNK kao original“.
Nema dodatnih detalja u vezi s premijerom novog modela, uključujući i informacije da li će biti dostupan na tržištima van severnoameričkog, niti da li će perjanica nositi Hondin ili Acurin bedž.
Bilo kako bilo, nova Integra bi trebalo da se proizvodi u Merisvilu (Ohajo), gde će zameniti na proizvodnim linijama NSX. Hibridni superautomobil je otpevao „labudovu pesmu“ s Type S verzijom, a nova Integra bi mogla da preuzme Civicovu platformu.
Honda Integra je lansirana 1985., zamenjujući svojevremeno model Quint kao sportski kupe baziran na Civicu. Inicijalno se proizvodila u Japanu i bila je jedan od dva modela koji su nosili Acurinu oznaku u vreme kada je ova marka lansirana u Americi.
Četvrta generacija Integre, brendirana kao Acura RSX, prestala je da se proizvodi 2006.
Vrele Gume