Šef kompanije kaže da Ultimae nije prethodnica Aventadorovog naslednika.
Kada je Sian FKP 37 debitovao u septembru 2019., mnogi su se upitali da li je dizajn prvog Lamborghinijevog hibridnog modela zapravo prethodnica Aventadorovog naslednika. Nije prošlo mnogo, a šef dizajna kompanije iz Santa Agate, Mitja Borkert, pojasnio je da stajling elektrifikovanog Lamba nije uvod u buduću perjanicu marke.
Slična priča je i s nedavno predstavljenim Ultimaeom, koji je zapravo bliži izvornom Aventadorovom dizajnu nego Sian FKP 37. Neko bi mogao da kaže da je reč o ranom uvidu u budućnost V12 superautomobila, poput Reventona iz 2007., koji je bio „tizer“ za Aventador, predstavljen četiri godine kasnije. Kako se ispostavlja, to neće biti slučaj, jer Štefan Vinkelman kaže da će nova perjanica izgledati potpuno drugačije.
CEO Lamborghinija kaže da je Ultimae dizajn proistekao iz Aventadorove tradicije. Naslednik će biti potpuno drugačiji, kao što je Aventadorov stajling drugačiji u odnosu na Murcielagov. Dobre vesti, budući da je Lamborghinijeva perjanica napunila čitavu deceniju.
Oficijelno potvrđen za 2023., novi superautomobil će biti pogonjen takođe novim V12 motorom s električnom asistencijom. Doduše, neće se raditi o „plug-in“ hibridu kao što je slučaj s Asterion konceptom iz 2014., niti će naslediti superkondenzator iz Siana FKP 37. U međuvremenu, potonji koncept će svoju postavku podariti posebnom V12 modelu, koji će debitovati ovog leta, kao specijalna edicija ograničene serije.
Mada elektrifikacija neće biti po volji tradicionalistima, Lamborghinijevi planovi da hibridizuje moćni V12 je jedini način da se on održi u životu i uskladi sa sve strožom ekološkom regulativom.
Vrele Gume