Nakon e-trona, e-tron Sportbacka i e-tron GT-a, Audi je skinuo veo s Q4 e-tron i Q4 Sportback e-tron modela.
U evropske prodajne salone treba da pristigne do kraja godine, nudeći autonomiju do 520 kilometara po WLTP ciklusu.
Za evropsko tržište su predviđene tri verzije (za američko dve): Q4 35 i Q4 40 e-tron otvaraju priču, dok je zaokružuje Q4 50 e-tron quattro, s dva motora i pogonom na sve točkove, za razliku od zadnjeg pogona kojim raspolažu dve prvonavedene varijante. U ponudi su dve baterije, u specifikacijama neodoljivo slične onima koje Volkswagen nudi u ID.4.
Baziran na MEB platformi na kojoj počivaju i VW ID.3 i ID.4, Q4 e-tron u standardnom izdanju poseduje bateriju od 52 kWh (neto). Veća litijum-jonska baterija pruža 82 kWh (ukupno), odnosno 77 kWh (neto).
„Jednomotorci“ isporučuju 170, odnosno 204 ks (310 Nm), što je sasvim solidno za jedan automobil kompaktnih dimenzija, dok dvomotorna verzija raspolaže s 299 konja i 460 Nm. Ujedno, Q4 50 e-tron quattro do „stotke“ ubrzava za 6,2 sekunde, što je takođe vrlo dobro, budući da se ne radi o modelu s RS oznakom.
Kada je o punjenju baterije reč, ona se može puniti sa do 11 kW naizmeničnom, odnosno do 125 kW jednosmernom strujom. DC stanice za brzo punjenje mogu da pruže 208 kilometara vožnje za samo 10 minuta.
Što se prodaje tiče, ona počinje u junu, sa startnom cenom od 41.900 evra u Nemačkoj za standardni model, dok se za Sportback mora izdvojiti minimalno 43.900 evra.
Vrele Gume