AktuelnoVesti

Mercedes-Benz pojednostavljuje ponudu u SAD na zahtev prodavaca

1.65KPregleda

Videćemo mnogo promena u 2021. i 2022.

 

Uprkos tome što je izgubio krunu vodeće premijum marke u SAD drugu godinu zaredom, Mercedes-Benz za BMW-om zaostaje sa samo 4.000 prodatih automobila manje. To znači da bi par revidiranja postojeće ponude moglo da bude sve što je potrebno proizvođaču iz Štutgarta da uhvati priključak s Bavarcima, a ispostavilo se da je to upravo ono što prodavci žele.

 

U nedavnom intervjuu datom za Automotive News, predsednik odbora prodavaca je priznao da Mercedes osluškuje šta dileri imaju da kažu, tako da je u procesu pojednostavljivanja game u SAD. Naime, Džef Svikard je rekao da je proces već u toku i da će se nastaviti tokom 2021. i 2022.

 

„Odbor prodavaca je zatražio od Mercedesa da radi na inicijativi vezanoj za pojednostavljenje ponude, odnosno smanjenje broja modelnih varijanti koje se uvoze u SAD. Osećam da su nas ozbiljno shvatili, kao i da rade brojne promene čije ćemo efekte videti u 2021. i 2022. Mislim da ćemo nastaviti da svedočimo simplifikaciji game“, rekao je Svikard.

 

Predstavnik prodavaca nije mogao da precizira koji će modeli biti ukinuti, mada možda neće biti potrebno mnogo vremena da bismo uvideli realne rezultate ovog procesa. Ne treba očekivati neke ogromne rokade, jer će se Mercedes verovatno fuksirati na smanjenje broja nivoa opreme i dostupnih pogonskih sklopova.

 

„Preference kupaca se vremenom menjaju, a mi se prilagođavamo njima i nastavljamo to da radimo, da bismo ispunili njihove zahteve“, dodao je Svikard. Doduše, nije obezbedio detalje u vezi s kratkoročnim planovima kompanije, ali je priznao da MBUSA s pažnjom osluškuje želje odbora prodavaca i reaguje s „promenama koje imaju smisla“.

 

Tokom intervjua, Svikard je ponovio da su SUV/krosoveri najvažnija vozila za nemačkog proizvođača u SAD. Mada su svi modeli ključni za uspeh po njemu, imati SUV u ponudi za svakog kupca je ovih dana veoma važno.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery