Možda Peugeot kao marka pripada „gornjem mejnstrim“ segmentu ali 508 PSE je definitivno „premijum“, čemu ide u prilog i cena od 66.640 evra (u Nemačkoj)
Ako smo se pitali koliko će Peugeot potraživati za svoj najmoćniji serijski model u istoriji, dobili smo odgovor (karavanska verzija startuje od 67.940 evra).
Neko bi rekao da je to mnogo novca za jedan Peugeot, jer ulazi na teritoriju BMW-a M340i, Mercedes-AMG-a C43 i Audija S4. Međutim, francuski pulen ne ulazi u ovu priču bez argumenata, jer mu ispod haube počiva pogonska jedinica sa 360 ks i 520 Nm maksimalog obrtnog momenta. Reč je o sklopu koji uključuje 1,6-litarski turbomotor i dva elektromotora.
Po Peugeotu, ovo je dovoljno da 508 PSE u limuzinskoj verziji lansira do „stotke“ za 5,2 sekunde, uz maksimalnu brzinu od 250 km/h. U kompaniji takođe ističu da automobil ostaje u postavci pogona na sve točkove sve do brzine od 190 km/h.
Elektromotore napaja paket baterija od 11,5 kWh, za koji Peugeot kaže da može da se napuni od 0 do 100 odsto za dva sata. Autonomija čisto na električni pogon iznosi 42 kilometra (po WLTP-u), uz prosečnu nominalnu potrošnju od 2 litra benzina na 100 pređenih kilometara i emisiju od 46 g/km CO2.
Peugeot se jasno potrudio da 508 PSE vizuelno izdvoji od ostatka porodice. Poseduje jedinstven dizajn prednjih i zadnjih odbojnika, kao i posebne bočne pragove, masku hladnjaka i naplatke od 20 cola, kroz koje mogu da se vide „limeta“ zelene kočne čeljusti. Ista nijansa je iskorišćena za naglašavanje dva usisna otvora na prednjem odbojjniku, kao i u unutrašnjosti vozila za kontrastne šavove i druge detalje.
Naravno, poradilo se i na enterijeru, jer ipak, ovo je najskupoceniji Peugeot. Tu su sportska sedišta, crno „nebo“ i spomenuti zeleni akcenti.
Sjajno odrađen posao od strane francuske marke, bez dileme.
Vrele Gume