AktuelnoPredstavljamo

Toyotin crossover u GR SPORT verziji

2.04KPregleda

Reč je o najprestižnijem i najatraktivnijem C-HR do sada!

 

Nakon nekoliko drugih modela, i C-HR dobija GR SPORT izdanje koji donosi više dinamičnosti i ekskluzivnosti. Ono će bez dileme biti privlačnije kupcima, posebno onim sportski nastrojenim, s obzirom na detalje kao što su novi alu naplaci, „klavir“ crnim detaljima na karoseriji, osveženom završnom obradom enterijera i ekskluzivnim dvobojnim kolor kombinacijama karoserije.

 

 

Predstavljanjem nove varijante GR SPORT, s novim bojama, i ponudom opreme u C-HIC paketu, Toyotina gama C-HR za 2021. godinu donosi više prestiža, eksluzivnosti, uz moderan dizajnerski izraz, kao i sjajne dinamičke karakteristike koje su već donele uspeh ovom C-SUV automobilu s posebnim statusom u okviru Toyotine ponude.

 

Prvi Toyotin C-HR imao je ogroman uticaj u klasi C-SUV vozila još od 2016. godine, kada se izdvojio kao krosover koji spaja atraktivan izgled s tipično sportskom  kontrolom upravljanja, uz to pružajući i najmanju štetnu emisiju u klasi.

 

Model C-HR je već prve godine u Evropi prodat u 120.000 primeraka, gotovo trenutno uzimajući 10% učešća na tržištu svoje klase. Ta uspešna priča traje sve do danas, obogaćena ponudom hibrida koji su jedinstveni u kategoriji – od 1,8 l (122 ks) i 2,0 l (184 ks). Zato ne čudi činjenica da je Toyotin krosover pronašao više od 400.000 vlasnika na Starom kontinentu.

 

Inspirisan Toyotinim GR modelima, zasnovanih na moćnim performansama i živopisinim bojama Toyote GAZOO Racing programa, novi GR SPORT dobija još oštrije linije, uz dizajn kabine koja je u skladu s već poznatim, upečatljivim stilom modela CH-R.

 

S još elegantnijim i ekskluzivnijim detaljima namenjenim paketu C-HIC za 2021, dodatnim bojama vozila spolja i unutra, kao i višim nivoom opremljenosti, sada su ponuđene i nove dvobojne kombinacije, alumunijumski naplaci od 18” i dvobojne kožne presvlake.

 

 

Istovremeno, kompletna gama modela C-HR za 2021 .godinu opremljena je poboljšanom verzijom sistema TSS (Toyota Safety Sense) koji obuhvata brojna, aktivna rešenja za bezbednost, čineći C-HR koliko zabavnim za vožnju, toliko i sigurnim.

 

C-HR GR SPORT

 

Spoljašnjost

 

Dopadljive izmene na prednjem delu modela GR SPORT uključuju crnu pozadinu logotipa i kućišta farova, „klavir“ crni finiš na sredini odbojnika i oko svetala za maglu, potom masku s tamno hromiranim slojem, i novi, još agresivniji dizajn prednjeg spojlera.

 

Bočno, najviše pažnje privlače zaštitinici u „klavir“ crnom finišu, upotpunjeni dopadljivim alumiijumskim naplacima od 19” koji su rezervisani samo za ovaj model. Od detalja na zadnjoj strani izdvajaju se logotip na crnoj podlozi, crni spojler, takođe u „klavir“ crnoj obrai na završetku krova, dopadljivi ukrasni detalji na dnu branika, kao i oznaka GR SPORT.

 

 

GR SPORT je dostupan u devet ekskluzivnih dvobojnih šema, uključujući i novu kombinaciju Dynamic Grey finiša s crnim krovom, koja je namenjena samo za ovaj model.

 

Unutrašnjost

 

U unutrašnjosti, GR SPORT odlikuje se novim Cool Silver trimom i mogućnošću izbora presvlaka od alkantare ili tekstila, u oba slučaja ukrašene crvenim i sivim štepovima nadahnutim GR stilom.

 

 

Ostale pojedinačne atraktivnosti obuhvataju upravljač obložen perforiranom kožom, detalje prošivene crvenim štepom kako na upravljaču, tako i na oblozi menjača, zatim naglašen GR – SPORT logotip, stop/start tasterom u GR stilu i početnu GR animaciju naTFT ekranu ispred vozača.

 

Oprema

 

Podrazumevani spisak opreme za GR SPORT verziju obuhvata zatamnjena stakla, pametan ulazak u vozilo (bez korišćenja ključa), duga svetla u LED tehnologiji i samosklopive bočne retrovizore, dok se na listi opcija nalaze elektropodešavanje i grejanje prednjih sedišta, kao i izvanredni JBL audio sistem.

 

 

Vozne karakteristike

 

Točkovi i sistem oslanjanja, kao i dodatna podešavanja upravljanja omogućavaju značajno bolje performanse GR SPORT varijante, uz zadržavanje visokog komfora već potvrđenog u drugim modelima iz game C-HR modela.

 

 

Prednje i zadnje opruge sistema oslanjanja su čvršće, napred za 15, a nazad za 10 procenata. Amortizeri su modifikovani, tako da pružaju snažniji otpor, posebno prilikom prelaska neravne vozne podloge. Stabilizator većeg prečnika, s verzije 2,0 Hybrid sada je primenjen i na verziju Hybrid sa 1,8-litarskim motorom, radi dobijanja bolje krutosti. Ovakvo rešenje poboljšava ponašanje karoserije prilikom uvijanja ili naginjanja, dok odlično prenosi sva opterećenja točkova.

 

C-HR C-HIC

 

Da bi se istakla ekskluzivnost i elegancija paketa sa C-HIC opremom, automobili će u zavisnosti od tržišta dobiti četiri nove dvobojne kombinacije karoserije, uključujući i novu boju pod šifrom Oxide Bronze.

 

 

Novi naplaci prečnika 18”, s 10 dvostrukih paoka, takođe su u ponudi. U unutrašnjosti, mogu da se odaberu i dvobojna kombinacije kože u boji Orchid/Black, sedišta s elektropodešavanjem i “nebo” u Grey opciji.

 

Unapređeni Toyota Safety Sense sistem

 

Cela Toyotina gama C-HR za 2021. godinu opremljena je najnovijom generacijom sistema Toyota Safety Sense – skupom aktivnih bezbednosnih tehnologija, čiji je zadatak da preuduprede moguće sudare u različitim saobraćajnim situacijama.

 

Nekoliko novih rešenja je pridodato u dosadašnji sistem za sprečavanje sudara (Pre-Collision System – PCS). To je sistem za pomoć vozaču u slučaju iznenadne potrebe za korekcijom upravljanja (Emergency Steering Assist – ESA), povezan sa detekcijom pešaka i asistencijom prilikom skretanja.

 

Pomoć prilikom skretanja u raskrsnici upozorava i aktivira automatsko kočenje u slučaju kada vozač skreće levo ili desno, a nailazi na vozilo iz suprotnog pravca, ili prilikom skretanja i prelaska pešaka preko kolovoza iz suprotnog pravca.

 

Novi C-HR za 2021. sada koristi i sistem za praćenje saobraćajne trake (Lane Trace Assist – LTA), koji pomaže vozaču da održi pravac po sredini svoje trake i procenjuje da li postoji opasnost od skretanja vozila s pravca. Ukoliko se to dogodi, sistem reaguje kako bi pomogao vozaču u sprečavanju napuštanja trake.

 

 

Dodatnu pomoć vozaču pružiće novi adaptivni tempomat (Full Range Adaptive Cruise Control – ACC), uz sistem koji prepoznaje saobraćajne znakove (Road Sign Assist), integrisan u sistem inteligentnog tempomata. To omogućava lako i jednostavno usklađivanje brzine vožnje, u vezi sa saobraćajnom signalizacijom.

 

 

Početak prodaje novog modela C-HR GR SPORT počinje u januaru 2021. godine, dok će verzija C-HIC u salonima biti nešto ranije, u zavisnosti od tržišta.

 

Izvor: Toyota

Top Reviews

Video Widget

gallery