TDI očigledno nije spreman da napusti scenu bez borbe
Kada je Audi lansirao Q5 Sportback krajem septembra, nisu bile dostupne fotografije S verzije, , mada je šturo spomenut performantni SQ5 za severnoameričko tržište. Marka četiri prstena sada stavlja stvari na pravo mesto objavljujući galeriju SQ5, kao i informacije u vezi s evropskom verzijom.
Dok su se SQ7 i SQ8 prebacili na benzinski pogon na Starom kontinentu, nakon neočekivanog TDI „stinta“, manji SQ5 ipak koristi „omraženo“ gorivo. Reč je o 3,0-litarskom V6 sa 341 ks i 700 Nm, u skladu sa S5 modelima, ali ne i svim. Neki će možda biti izenađeni činjenicom da S5 kabriolet u Evropi ispod haube poseduje 3,0-litarski V6 benzinac.
Bez „rasne“ RS Q5 Sportback verzije na vidiku, SQ5 je najbrži u „porodici“. Do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. S obzirom da je dizel motor uparen s blagim hibridnim sistemom, ovaj krosover je izuzetno štedljiv. Audi kaže da mu je za prelazak 100 kilometara potrebno sedam litara dizela u kombinovanom ciklusu.
U poređenju s konvencionalnim SQ5 TDI, stajling Sportbacka ne iznenađuje, a na svu sreću, lažni završeci izduvnih cevi prethodne verzije su uklonjeni.
Audi SQ5 se proizvodi u Meksiku, kako u TFSI, tako i TDI varijanti, a biće lansiran na tržište u prvoj polovini 2021.
Vrele Gume