Čini se da udeo Lija Šufua u Daimleru donosi plodove
Osiguravši zajednički poduhvat u okviru kojeg će se razvijati i proizvoditi pametna vozila, Geely već sada radi zajedno s Mercedes-Benzom na novoj generaciji pogonskuh sklopova za hibridna vozila, saopštio je nemački automobilski gigant.
Po Rojtersu, ovo partnerstvo će omogućiti podelu razvojnih troškova vezanih za motor s unutrašnjim sagorevanjem, ublažavajući negativan uticaj pandemije Kovida-19 i strože ekološke regulative.
„Kompanije planiraju da razviju visokoefikasni modularni motor“, izjavio je portparol Daimlera, dodavši da će biti proizvođen kako u Evropi, tako i Kini. Kompanija je saopštila da mada se fabrike u Nemačkoj postepeno prilagođavaju proizvodnji električnih pogonskih sklopova, u njima će se i dalje proizvoditi motori s unutrašnjim sagorevanjem.
Nemački poslovni dnevnik Handelsblatt, objavio je vesti o partnerstvu pre par dana, citirajući izvore iz kompanije i automobilske industrije, koji kažu da će većina motora biti proizvođena u Kini. Ove vesti baš i nisu naišle na opšte odobravanje, posebno ne od strane Daimlerovog radničkog saveta u fabrici u Untertirkhajmu, koja je specijalizovana za sklapanje električnih i benzinskih pogonskih jedinica.
„Ostali smo bez reči. Čak nije bilo ni diskusije u vezi s potencijalnim alternativnim proizvodnim pogonima“, izjavio je šef saveta, Mihael Heberle. „Imamo mogućnosti da proizvodimo četvorocilindarske motore u Untertirkhajmu, ali uopšte nije bilo razgovora o tome.“
Handelsblatt je izvestio da će se ušteda koju će doneti kolaboracija između Daimlera i Geelyja ogledati u stotinama miliona evra. Novi sporazum znači da će postojeća saradnja s Renaultom biti ukinuta, mada izvor je izvor iz francuske kompanije izjavio za Rojters da to neće ugroziti partnerstvo s Daimlerom.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
Dakle, kineskim radnicima posao, malobrojnim evropskim gazdama profit, a evropskim radnicima štrajkovi…
Zašto „veliki“ umovi misle da je dugoročna neravnoteža moguća?