Svakome po zasluzi
Noviteti dolaze, polovnjaci pripremaju invaziju, kazne rastu, par hiljada Audija ispod žita
Šta je letos bilo – bilo je, nova sezona je pred nama, bar tako nagoveštava vatromet noviteta ove sedmice.
Teško se opredeliti za utisak sedmice, pa ako ćemo ni po babu ni po stričevima, onda su na postolju nekoliko ravnopravnih. Zato najbolje abecednim redom, od BMW M5. Moćna bavarska mašina zaustavlja točak suludog vremena. Još svojom raskošnom snagom odoleva naletima ekološke svesti i električne mobilnosti igrajući na tankoj žici starih dobrih dana.
Za svetsku „sirotinju“ Ferrari je predstavio bazni model svoje ponude. Baš mu je fino ime Portofino, a i ono što nudi nije ništa lošije.
Porsche je „internet greškom“ promovisao pre vremena novi Cayenne. Sve okruglo pa na ćoše. Treba lupom tražiti šta je na njemu zapravo novo osim nešto modernijeg infotejnmenta i skupocene nove šminke detalja.
Kao treća – sreća, stigao nam je i VW T-Roc. Rodio se tako on, ni kriv ni dužan što moda SUV teroriše automobilsku scenu, pa od Golfa postade terenac. Simpatičan mališan, kao stvoren za ćerke i ljubavnice istovremeno.
nače VW je uporedo sa promocijom novog T-Roc objavio vrlo interesantnu statistiku. Od svog osnivanja VW je proizveo 150 miliona automobila. Svaka čast, a beše to i dobar zamajac da češka marka Škoda pod VW patronatom proizvede svojih 15 miliona vozila.
Bar kako sada stvari stoje, Audi neće moći tek tako da objavi statistiku ove vrste. Upravo pre neki dan nemački istražitelji su Audiju opet banuli na vrata da otkriju koliko su u Ingolštadtu proizveli i prodali automobila „ispod žita“ bez evidencije i poreza. Prve informacije govore o hiljadama Audi modela sa kloniranim (istim) brojem šasije.
Genijalno! Pa toga se ni FCA ne bi nikada dosetio u raznim marifetlucima i nameštaljkama poput aktuelne sa kineskim kupcima. Rekao bih po svemu do sada viđenom, u FCA su veći majstori spinovanja nego što znaju napraviti dobar i pouzdan automobil. Prava mutna ekipa za ova smutna vremena!
U FCA su veći majstori spinovanja nego što znaju napraviti dobar i pouzdan automobil
Međutim, što se Audija tiče nije ovde kraj. Najavili su novo označavanje modela. Zašto jednostavno kada može komplikovano, jer ko razume-shvatiće? Ipak cilj su postigli pre vremena. Digla se prašina a besplatna reklama nema cenu.
A šta bi sa nama? Bar kako sada stvari stoje osim novih radara, stižu nam veće kazne, manje dozvoljenog alkohola u krvi vozača i „subvencionisani“ polovnjaci iz nemačke.
Baš svakome upravo ono što je zaslužio!