Pogon na sve točkove će uslediti malo kasnije, baš kao i „plug-in“ hibridni pogon
Jaguar Land Rover, u vlasništvu Tata Motorsa, ima velike planove kada je reč o početku ove dekade, jer pored ranije potvrđenih XJ-a i Range Rovera, još je nekoliko modela u planu. Jedan od njih će biti moćni Jaguar J-Pace SUV, indirektno potvrđen od strane članova žirija za svetski automobil godine pre više od godinu dana, uz Road Rover, o kojem se već izvesno vreme pletu priče.
Ne treba zaboraviti ni na nove generacije Range Rover Sporta i Jaguara F-Type. Međutim, nešto što će biti potpuno novo, zove se (za sada) „bejbi“ Defender.
Trebalo bi na scenu da stupi 2022., kao ulazni SUV marke Land Rover, sa značajno nižom brojkom na cenovnoj etiketi. Dok veliki Defender u Velikoj Britaniji startuje s nekih 42.920 funti, „mališa“ bi mogao da se priušti već za 25.000 funti.
Dok spoljni dizajn praktično predstavlja umanjenu verziju „velikog“ Defendera, enterijer će biti značajno drugačiji. Da bi ostvario primamljivu početnu cenu, ali bez da to značajnije utiče na profit, Land Rover radi na „ogoljenom zadnjem delu kabinskog prostora“, s manje detalja i moguće jeftinijim materijalima.
Vozilo je naravno kompaktnijih dimenzija, što podrazumeva i manji kabinski prostor, i mada broj vrata nije spomenut, na renderu možemo videti praktičnu varijantu s petoro vrata.
Pogonsku jedinicu „mališana“ će činiti JLR-ov trocilindarski, 1,5-litarski benzinac, koji smo već videli u većim modelima. Ovaj agregat će snagu slati na prednje točkove inicijalno, s tim što će buduće verzije moći da se pohvale „plug-in“ hibridnim pogonskim sklopom i pogonom na sve točkove.
Naziv ostaje obavijen velom tajne za sada, mada dostupne informacije kažu da će biti reč o novoj oznaci, koja do sada nije korišćena. Ukoliko je vreme lansiranja tačno (2022.), očekujemo da uskoro vidimo i špijunske fotografije.
Vrele Gume