Porsche Taycan je tu, a dok čekamo na karavansku verziju, možemo da „zavirimo“ u električnu budućnost nemačke marke
Ovoga puta se radi o zamišljenom „portretu“ mašine koju bismo mogli da etiketiramo kao „bejbi“ Taycan.
Ono što znamo je da nakon Taycana, baziranog na J1 Performance platformi (kao i Audi E-Tron GT Concept), treba da usledi krosover Macanove veličine, na spremnoj PPE (Premium Platform Electric) platformi, koju Porsche trenutno razvija s Audijem, dok bi baterijski pogonjen sportski automobil, sličan 718 porodici, takođe trebalo da bude na „meniju“. Međutim, šta je s drugim električnim Porscheima?
Na prvom mestu, nemački proizvođač namerava da Panameri podari manjeg „brata“, međutim dotični planovi, koji su kreirani tokom prošle dekade, čini se da su obustavljeni na neodređeno vreme. Sada, nakon što je električna revolucija započela, potpuno je smisleno da prvobitne namere Porschea ponovo izađu na površinu.
Međutim, dok bi Porsche Pajun, o kojem je reč, trebalo da bude nešto manji od Panamere, zamišljeni elektromobil se čini znatno kompaktnijim.
Naime, Gwi Design je izašao s hečbekom koji u sebe ima utkan Porscheov duh, u isto vreme isporučujući „zelenu“ mobilnost u paketu koji je više nego pogodan za urbane uslove.
Ipak, dok je identitet Porscheovog dizajna više nego jasan kada je reč o prednjem delu virtuelnog modela, nekonvencionalni ali u isto vreme dinamičan profil, ne čini se tako poznatim.
Što se tiče zadnjice, gotovo da možemo da vidimo Targa šipku i zadnji prozor, uz LED traku koja definiše aktuelne Porscheove modele. Ostatak „zadnjice“ prati temu zadatu na bokovima vozila.
Dizajnerska firma je osmislila i koncept strukture vozila, uz nekoliko nagoveštaja o rasporedu unutar kabinskog prostora, podešavanja sedišta i tako dalje.
Vrele Gume