Air France vratio 1,1 milijardu evra putnicima i uveo osiguranje od koronavirusa
Pandemija koronavirusa izazvala je krizu bez presedana u avio-industriji. Avio-kompanija Air France značajno je ojačala svoje prodajne timove posvećene pružanju podrške kupcima. Trenutno se blizu 700 agenata prodaje bavi pitanjem neostvarenih putovanja, odobrava povraćaj novca ili vrednosni vaučer, u zavisnosti od želje putnika. Od januara 2020. godine obrađeno je 2 miliona zahteva i putnicima vraćena 1,1 milijarda evra.
Air France, takođe, prilagođava svoje komercijalne mere i sada omogućava besplatne promene rezervacija. Ako putnici žele da otkažu putovanje, njihove karte se sada mogu promeniti bez dodatnih troškova i bilo kakvih uslovljavanja (dokaza), a mogu menjati datum i destinaciju po svom izboru. Takođe, putnici mogu tražiti povraćaj novca ili vrednosni vaučer, koji se kasnije može zameniti za novac, ukoliko se ne iskoristi. Ove mere primenjuju se na sva putovanja do 31. marta 2021. Ukoliko avio-kompanija otkaže njihov let, putnicima su na raspolaganju iste opcije.
Novo putno osiguranje za rizike povezane sa pandemijom
U partnerstvu sa Allianz Travel, Air France sada putnicima nudi osiguranje koje pokriva troškove usled eventualnog oboljevanja od Covid-19 ili zahtevanog karantina. Ovo osiguranje tako pokriva troškove medicinske pomoći na putu, u inostranstvu, kao i troškove koje mogu nastati kao posledica mogućeg karantina (troškovi smeštaja, itd). Navedeno osiguranje putnici mogu dobiti pri kupovini avio-karte na sajtu www.airfrance.com
Ovo osiguranje je trenutno dostupno putnicima sa prebivalištem u Francuskoj, Nemačkoj, Španiji, Holandiji i Velikoj Britaniji, a uskoro i u drugim zemljama.
Zdravstvene i higijenske mere
Air France se obavezao da svojim putnicima obezbedi optimalne zdravstvene i higijenske uslove u svakoj fazi putovanja. Grupisane pod oznakom „Air France Protect“, mere koje kompanija sprovodi redovno se prilagođavaju promenama i uputima zdravstvenih organizacija.
U skladu sa važećim propisima, obavezno je nositi masku za lice po dolasku na aerodrom, gde je sproveden niz mera kojima se garantuju optimalni zdravstveni i bezbednosni uslovi :
– primena mera fizičkog distanciranja,
– šalteri su opremljeni zaštitnim razdvajačima od pleksiglasa,
– putnici se upućuju na samouslužne kioske koji se redovno dezinfikuju;
– dezinfekciona sredstva su dostupna na celom aerodromu;
– prilikom prijave (ckeck-in) i ukrcavanja putnika redovi se prave uz poštovanje fizičke distance.
Maske za lice su, takođe, obavezne i na letu. Vazduh u kabini aviona se obnavlja na svaka tri minuta, a avioni Air France kompanije su opremljeni HEPA filterima, istim onim filterima koji se koriste u operacionim salama i koji uništavaju 99,9% virusa, a time i koronavirus.
Pored toga, kako bi se ograničila interakcija na letu, usluga je pojednostavljena. Hrana i piće koji se služe prethodno su upakovani u skladu sa svim merama zaštite, dok su časopisi i novine ukunuti, kao i duty free ponuda. Čišćenje aviona je, takođe, pojačano i pre svakog leta se dizinfikuju površine koje su u kontaktu sa putnicima: nasloni za ruke, stolovi, ekrani, paravani… Takođe je uveden poseban postupak za dezinfekciju vazduhoplova prskanjem odobrenog virucidnog proizvoda.
Air France trenutno leti do 170 destinacija širom sveta. Mreža letova pokriva preko 70 gradova Evropi, nekoliko međunarodnih linija širom sveta, čitavu Francusku, uključujući francuske prekomorske teritorije i Korziku.
Avio-kompanija poziva svoje putnike da pre putovanja provere uslove ulaska u državu putovanja, kao i putne isprave koje su im za ulazak u zemlju potrebne. Više informacija na ovu temu, putnici mogu naći na sajtu www.airfrance.traveldoc.aero.