Na test „severnog jelena“ je pristigao i simpatičan japanski elektromobil – Honda e
Nije bilo nikakvih iznenađenja tokom nagle promene pravca prilikom izbegavanja zamišljene prepreke na putu. Reakcija ovog malog električnog automobila je bila sigurna, bez obzira na ulaznu brzinu koja je bila u granicama prosečne.
Pri brzini od 75 km/h, Honda e je odradila čist prolaz između čunjeva, s umerenim proklizavanjem točkova, nešto izraženijim na prednjoj nego na zadnjoj osovini, koja ipak ni u jednom trenutku nije „pobegla“. Pri povratku u treću traku, pokreti karoserije, koja se neznatno naginjala, bili su čisti i glatki.
Pri višim brzinama, vozač nije mogao da zadrži vozilo u zadatim putanjama omeđenim čunjevima, iako su odstupanja bila veoma mala. Obrazac reakcije automobila je ostao nepromenjen: neznatno podupravljanje sa zadnjom osovinom čvrsto na asfaltu u svakom momentu.
Slalom
Prilikom upravljanja, Hondi e nedostaje „težina“ na volanu da bi se dobila odgovarajuća preciznost u povezanim krivinama, iako dobra preglednost, kontrola vođenja od strane ogibljenja, uz fino prijanjanje Michelin Pilot Sport 4 pneumatika i nisko težište, obezbeđuju prolazak čunjeva bez usporavanja.
Vrele Gume
Izvor: km77.com