Tjuning kompanija Manhart je odlučila da “iskorači” iz svoje sigurne zone (tjuniranje modela kompanije BMW, Audi i Mercedes) te je nedavno predstavila svoj najnoviji projekat, model Porsche 911 (991.2) Turbo.
Kada je premijerno predstavljen, nemački sportski automobil je imao šestocilindarski agregat radne zapremine 3,8 litara koji je razvijao 532 konjske snage (397 kW) i 710 Nm obrtnog momenta zahvaljujući kome je iz mesta do stotke ubrzavao za tačno 3 sekundi.
Međutim, tjuning kompanija Manhart je modifikovala njegov ECU i montirala je novi izduvni sistem izrađen od nerđajućeg čelika, zahvaljujući čemu sad taj agregat razvija 670 konjskih snaga (500 kW) i 870 Nm obrtnog momenta. To je za samo 20 “konja” (15 kW) i 120 Nm obrtnog momenta manje nego što razvija najnoviji 911 GT2 RS.
Manhart nije otkrio maksimalnu brzinu svog novog projekta, ali je jasno da je granica pomerena sa fabričkih 319 km/h. S druge strane, predstavnici Manhart-a su naveli da je ubrzanje do 100 km/h sada bolje za jednu desetinku, što znači da ovaj tjunirani Porsche 911 Turbo do stotke ubrzava za 2,9 sekundi, za desetinku je sporiji od modela GT2 RS.
Spoljašnji dizajn je takođe dobio prepoznatljiv stil kompanije Manhart sa crnom bojom i zlatnim detaljima. Tu je i novi spojler ali i novi set aluminijumskih felni.