Kina beleži nagli rast potrebe za automobilom. Kupovina uglavnom on-line
Istraživačka agencija IPSOS je sprovela zanimljivo automobilsko ispitivanje javnog mnjenja u Kini, nakon završetka udarnog talasa koronavirusa.
Ako je suditi po tome, automobilska industrija će počivati u postkorona dobu na znatno drugačijim principima prodaje i promocije vozila.
Zbog nesigurnosti javnog prevoza, značajno je pojačana želja za posedovanjem automobila koja je gotovo nestala u skoroj prošlosti, naročito u gradskim sredinama.
Takođe i popularnost „kratkog najma automobila“ raste vrlo zanimljivom progresijom.
Najviše (ne)iznenađuje podatak da većina Kineza sada razmišlja o on-line kupovini automobila.
U tom smislu, pri izboru vozila najviše se informišu preko etabliranih specijalizovanih automobilskih medija i društvenih mreža.
Biće zanimljiv automobilski svet u budućnosti, sa mnogo manje „pipkanja“ i salonske prodaje koja uveliko „guši“ biznis.