Novi BMW logo, promašaj ili neshvaćena ideja
Već tradicionalno, svakih okvirno dvadesetak godina kompanija BMW redizajnira svoj amblem ili logo. Došlo je vreme i za ovu akciju!
Nesuđena promocija električnog koncepta BMW i4 u Ženevi, poslužila je kao prilika da se predstavi novi logo za nastupajuću dekadu. Slučajno ili namerno, došlo je tom prilikom i do zabune kod ljubitelja marke, da li se novi logo odnosi na sve modele ili samo električnu gamu.
Po informacijama od bavarskog proizvođača, ovo je logo koji će od sada biti na svim BMW modelima.
Karakteriše ga transparentna pozadina kod natpisa BMW sa srebrnim okvirom i slovima.
Dizajn podložan ozbiljnoj diskusiji eksperata za ovu vrstu industrijske „umetnosti“.
Što se tiče našeg javnog mnjenja, na glasanju preko zvaničnog FB naloga Vrele Gume, novi logo je doživeo fijasko.
Od blizu 900 glasova, protiv novog BMW amblema izjasnilo se 98,35% pratilaca FB portala Vrele Gume.
Uzorak možda za svetske razmere nije potpuno reprezentativan, ali sam po sebi sugeriše da su se dizajneri BMW marke pomalo zaigrali!
Osluškujemo i reakcije drugih tržišta!
2 Komentara
Comments are closed.
Totalno neistinit clanak. Novi logo ce sa samo koristiti u medijima, online i print. Na automobilima ostaje stari logo.
Priznajem ne razumem poruku i neće na svakoj boji karoserije biti isti niti će dobro pristajati.
Mercedes ima samo zvezdu i ne meša je sa drugim bojama, što je BMW učinio