BMW serija 2 Gran Coupe je spremna za polazak u svet, iduće sedmice na VG testu
BMW nastoji da klasa limuzina ipak zadrži svoj ugled i sačeka bolje dane. U Los Angelesu krajem prošle godine su predstavili prvu seriju modela 2 u Gran Coupe klasi.
Naime, BMW Serije 2 Gran Coupe je u stvari premijum, kompaktni sedan sa petoro vrata. U gami bavarskog proizvođača pozicioniran je između modela Serije 1 i Serije 3.
Ovaj model je praktično baziran na Seriji 1. Odlikuju ga agresivni prednji deo sa naglašenom maskom i novi farovi. Tu su i veliki usisnici za vazduh tipični za M Performance modele.
Sportski dizajn se nastavlja i ka zadnjem delu. Ističu se alu-felne iza kojih se krije performantni kočioni sistem sa plavim kočionim kleštima. Tu su i naglašene linije karoserije i kućišta bočnih retrovizora u drugoj boji. Naravno, ističe se i padajući krov koji najverovatnije ograničava mesto putnicima na zadnjoj klupi.
Na zadnjem delu se ističe branik sa otvorima i dve izduvne cevi sa bočnih strana malog difuzora.
U unutrašnjosti je u glavnom planu BMW Live Cockpit. On podrazumeva ekran dijagonale 10,3 inča i 10,3-inčnu digitalnu kontrolnu tablu sa bezbednosnim sisteima kao što je praćenje trake, adaptivni tempomat. Kao opcija je dostupan i head-up displej od 9,2 inča.
BMW Serija 2 Gran Coupe stiže u četiri pogonske varijante, od kojih je samo jedna dizel.
Osnovna je 218i sa trocilindarskim agregatom koji razvija 140 KS i biće ponuđena i kao blagi hibri. Četvorocilindarski dizel 220d raspolaže sa 190 KS. Dve snažnije benzinske verzije koriste 2.0-litarski turbo benzinac. Slabija je dostupna samo u SAD, 228i xDrive sa 231 KS i 350 Nm obrtnog momenta koja ubrzava 0-100 km/h za 6 sekundi. Snažnija je M235i xDrive koja razvija 305 KS i 450 Nm i ubrzava za svega 4,7 sekundi.
Slabije verzije su sa pogonom na prednje točkove, dok jači modeli imaju XDrive opciju pogona na sva četiri točka uparenim sa osmostepenim automatskim menjačem.