Predstavljamo vam “nezvanično BMW Z4 M”, kako ljudi iz kompanije G-Power vole da nazivaju svoj najnoviji projekat. Naime, ovaj roadster je baziran na modelu Z4 u M40i varijanti i dobio je impresivno povećanje snage. Na taj način ovaj BMW Z4 M40i razvija impresivnih 493 KS (368 kW) i 700 Nm obrtnog momenta.
Dodatnih 158 KS (118 kW) i 200 Nm obrtnog momenta u odnosu na fabrički model su dobijeni zahvaljujući tjuningu rednog šestocilindarskog agregata zapremine tri litara. Instaliran je novi turbo punjač, veći hladnjak i novi izduvni sistem. Takođe je optimizovan softver.
Ovaj BMW Z4 M40i iz mesta do 100 km/h sada ubrzava za nekoliko desetinki brže od fabričkog modela. Nažalost, ljudi iz tjuning kompanije G-Power nisu želeli da otkriju tačno vreme potrebno za ubrzanje. Međutim, mi znamo da je fabričkom modelu za to potrebno oko 4,5 sekundi. Takođe, limiter maksimalne brzine može biti uklonjen, te ovaj model može postići brzinu veću od 300 km/h. Naravno, kada uslovi na putu (i zakon) to dozvoljava. Cena za uklanjanje limitera brzine je 595 evra.
Kada već pominjeno cene, da navedemo koliko košta i sve ostali. Naime, G-Power naplaćuje 1.950 evra za softver V3 kojim se iz rednog šestocilindarskog agregata oslobađa 493 KS. Drugi obavezni delovi su novi turbo (3.450 evra), izduvna cev sa sportskim katalizatorom (1.950 evra) i veći hladnjak (1.750 evra). Za dodatnih 357 evra G-Power će uraditi i Dyno test.
Pored dodatne snage, tjunirani BMW Z4 M40i ima i nove G-Power Huricane RR felne od 20 cola. Na njih su montirani penumatici dimenzija 245/30 napred i 275/30 pozadi.
Dostupni su i slabiji tjuning paketi za M40i verziju modela BMW Z4. Zahvaljujući njima, ovaj model razvija 375, 404 i 444 konjskih snaga.