Kako učiniti da se Porsche Cayenne ističe gde god da se pojavi? Jedan od odgovora na to pitanje nam daje tjuning kompanija Fostla, koja je vizuelno „unapredila“ ovaj model.
Naime, nemačka tjuning kompanija je na Porsche Cayenne instalirala Hamann „body-kit“, koji se sastoji od modifikovanih branika, pragova, agresivne haube od ugljenikovih vlakana kao i većih otvora za vazduh. Takođe, ovaj „body-kit“ dodaje širinu ovom automobilu.
Ceo automobil je obmotan vinyl folijom crne boje, a modifikovan je i enterijer, te su sada tu osvetljeni pragovi sa Hamann logoom, nove papučice i patosnice.
Twin-turbo V8 dizel agregat radne zapremine 4,2 litara je ostao potpuno isti, ali s obzirom da u fabričkoj varijanti on razvija 377 konjskih snaga (281 kW) i 850 Nm obrtnog momenta, promene nisu ni bile neophodne. Da podsetimo, zahvaljujući tom agregatu, Porsche Cayenne od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 5,7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 252 km/h.
Modifikovano je i vešanje, te su sada opruge skraćene zbog čega je ovaj SUV model postavljen bliže zemlji, a tu sui novi točkovi dimentija 10,5×22 inča na prednjoj i 12×22 inča na zadnjoj osovini. Na felne se montirani pneumatici dimenzija 295/30 napred i 335/25 pozadi.
Međutim, svi ovi novi delovi nikako nisu jeftini. Iz kompanije Fostla navode da sve ovo ukupno košta oko 45.000 evra, što je skoro jednako ceni novog Mercedes-Benz GLC.
Da li vam se dopada ovaj tjunirani Cayenne?