Uprkos tome što objavljuju zvanične informacije o specifikaciji i snazi, proizvođači automobila ponekad kreiraju performante modele koji su snažniji nego što to stoji u zvaničnim podacima.
To se desilo i prethodnoj generaciji modela BMW M5 F10 i događa se ponovo, ovoga puta sa njegovim naslednikom, M5 F90 modelom, koji je podvrgnut Dyno testu od strane tima kompanije Evolve.
Uprkos tome što je postavljen na dino test u pogonima ove tjuning kompanije, oni tvrde da je pomenuti M5 F90 potpuno u fabričkoj formi, odnosno da ga nisu modifikovali ni u kom smislu. To naravno znači da se ispod njegove haube krije twin-turbo V8 agregat radne zapremine 4,4 litara, koji razvija 592 konjske snage i 750 Nm obrtnog momenta.
Zvanične brojke koje je objavio bavarski proizvođač automobila su: od 0 do 100 km/h za 3,4 sekundi, od 0 do 200 km/h za 11,1 sekundu i maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h, dok sa opcionalnim M Driver paketom ona iznosi 305 km/h.
Međutim, ispostavilo se da je BMW M5 mnogo snažniji od onoga što je navedeno u zvaničnim informacijama. Zapravo, Dyno test je pokazao da je ovaj automobil potentniji od M5 Competition modela, čiji V8 agregat razvija 617 konjskih snaga (460 kW) i koji iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3,3 sekundi a do 200 km/h za 10,8 sekundi.
Koliko onda konjskih snaga razvija ovaj fabrički M5? Pogledajte video i saznajte sami.