Vesti

Audi e-tron GT koncept stiže 2021. godine!

Audi e-tron GT koncept
297Pregleda

Audi je na Sajmu automobila u Los Anđelesu predstavio svoj koncept model, e-tron GT. Reč je o automobilu koji je nastao kao rezultat saradnje između kompanija Audi i Porsche.

Audi e-tron GT koncept

Audi e-tron GT koncept je baziran na istoj platformi kao i model Taycan, a ima i iste baterije. Loša vest je što ćemo morati da čekamo 2021. godinu kako bi ovaj model videli na putevima, s obzirom da je planirano da serijska proizvodnja počne krajem 2020. godine.

Dobra vest? Koncept automobil je skoro spreman za proizvodnju, a predstavnici proizvođača iz Ingloštata su izjavili da se serijski model neće drastično razlikovati od njega.

Dimenzije i dizajn

U svakom slučaju, koncept je dugačak 4,96 metara i širok 1,96 metara. Visok je 1,38 metara, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2,90 metara, što je skoro identično dimenzijama modela Audi A7 Sportback, što nikako nije loša stvar.

Audi e-tron GT koncept

Dizajn prednjeg dela ovog modela je ekstremno agreisvan, a na njemu se ističe šestougaona maska. Tu su i Matrix LED farovi sa izvanrednom grafikom i sportski branik. Sa bočne strane uočavamo aluminijumske felne veličine 22 cola sa pneumaticima dimenzija 285/30 i naglašene pragove. Vidimo i da nema ručica za otvaranje vrata (mada, ako se vodimo modelom Porsche Taycan, one će se verovatno pojaviti na serijskom modelu). Takođe, veliki usisnici za vazduh postoje kako bi se baterije na što bolji način hladile.

Audi e-tron GT koncept

Kada je reč o zadnjem delu automobila, on više podseća na neki kupe, a zadnje svetlosne jedinice se prostiru celom njegovom širinom. Prema tome, reći da je ovo jedan od najdinamičnijih modela koje je Audi ikada kreirao, nikako ne bi bilo pogrešno.

Enterijer

Kada je reč o enterijeru, e-tron GT ima minimalistički dizajniranu kabinu u kojoj je veći deo površina osetljiv na dodir. Tu je naravno i potpuno digitalna instrument tabla, a opcijama se može pristupati i preko glasovnih kontrola. Tu su i volan presvučen alkantarom, novi materijali, selektor moda vožnje i četiri sedišta.

Mehanizacija

Iako nisu objavljene precizne informacije o kilometraži koji može da pređe sa jednim punjenem, očekuje se da to bude preko 400 kilometara. Takođe, očekujemo da se baterije mogu napuniti do 80% za oko 20 minuta, zahvaljujući sistemu od 800 volti. To znači da bi za dvadeset minuta punjenenja ovaj koncept mogao da pređe još 320 kilometara

Zahvaljujući električnom pogonskom sklopu (dva elektromotora) koji razvija 582 konjske snage (434 kW), ovaj koncept iz mesta do 100 km/h ubrzava za oko 3,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 240 km/h.

Međutim, kakav je ovaj konpcet u vožnji? Ako je verovati video snimku ispod teksta, odgovor je: izvanredan. Naime, napomenuto je da vešanje još uvek nije spremno za proizvodnju, a ostatak automobila će najverovatnije ostati isti.

 

1 Komentar

Ostavite komentar